josefr Startet 5.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 5.Oktober.2010 Hei. Det myldrer vel av ekspert her om høsten - håper jeg Jeg skal kjøre systemrens på mine 2 kjære TAMD40B. Tenker å bruke oppskriften med å la dette stå 3 dager og sirkulere vannet 15 min hver 2. eller 3. time. Jeg har laget meg en fin patent ned i sjøvannsfilterrommet for å pumpe vann inn i saltvanssystemet, men hvor skal jeg hente returen fra???? Jeg har forsøkt å ta av slagen på den øverste av kjølingene på giret, men da kommer bare vannet fra andre siden.... Jeg prøvde meg altså (som dere ser) på å ta av øverste røret/slangen fra giret, men da kom bare vannet fra eksossiden Har noen en oppskrift på hvordan jeg skal hente returvannet og samtidig få kjørt systemrens på mest mulig av saltvannssystemet?? Mvh. Josef Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2010 Er det ikke en slange du kan ta av på eksosbendet der vannet forlater motoren og går inn i eksosen? Dvs bendet etter turboen? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
josefr Svart 5.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2010 Hei. Det var det jeg trodde jeg prøvde på. Disse 2 slangene/rørene fra giret entrer eksosen etter turbobendet. Josef Sitér dette innlegget Link to post
josefr Svart 31.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Oktober.2010 Fant ut av det til slutt :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.