Jump to content

Noen som har koøyer til salgs til seilskøyte?

Svaap

Recommended Posts

En som har mange koøyer liggende er Tor Vister. Var en tur hjemme hos ham for noen år siden og siklet, han har enormt mye maritime greier. Om de egner seg for båten din vet jeg ikke.

Har du forresten sjekket finn? Det var noen koøyer til salgs der for en tid tilbake.

Redigert av Komodo (see edit history)

Ellers er der masse flott nytt utstyr for klassiske båter hos Toplicht i Tyskland

lampe-web.jpg

Hos Skudeshoppen i Danmark har de en god del brukt utstyr liggende, kanskje ikke akkurat så mange koøyer av den lille runde typen akkurat nå men kan være verdt å følge med der.

Og så har du jo Danmarks svar på Finn.no, Den Blå Avis, der er der som regel mye brukt båtutstyr, også av den klassiske typen, til ganske fordelaktige priser.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Takk for mange gode tips (skal følges opp)..

Angående støping selv, så har jeg vært inne på tanken.

Er i ferd med å lage støpemal for maskinsko til rekkestøttene, som skal støpes i bronse til uken.

Koøye blir litt vel mye arbeid å lage selv (syntes jeg), men jeg har muligens kommet over en skøyte som skal hugges. Skal møte eier i ettermiddag.

Thanks folks!

:flag_bp:

Snakker om å være heldig.... :flag:

4 stk bronse koøyer -2 av dem til å åpne

Salgspris kr 200,- til sammen :yesnod:

I tillegg fikk jeg kjøpt:

Masse tauverk (mye nytt)

Hel haug av blokker i svært god kvalitet (dobble, enkle og spesialblokker)

Ankerspill (manuelt)

Løygang

Alt dette for kr 2000,- (etter at jeg insisterte på å dobble prisen)

...Noen ganger er man bare veldig heldig... :cheers:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...