Bergen Svart 11.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2010 hvor det er butikk og bunkers. Som er avbildet i #2175 Den siste er det tatt fra en biltur? Rasteplass i Hardanger? Link to post
Hallais Svart 11.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2010 Er øya Kvamsøy? Nordheimsd. til høyre, Jondal til venstre (sånn ca)? Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Dreamer Svart 11.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2010 Er øya Kvamsøy? Nordheimsd. til høyre, Jondal til venstre (sånn ca)? Helt korrekt. Det er Kvamsøy og Kvamsøykalven. Link to post
JonnyBoy Svart 12.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2010 (redigert) Ser ut til at bildet er tatt fra Steinstøberget Den lille holmen ved siden av Kvamsøy, heter så vidt jeg vet Tjuvholmen el. Tjuvaholmen Redigert 12.Oktober.2010 av JonnyBoy (see edit history) Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Dreamer Svart 12.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2010 Den lille holmen ved siden av Kvamsøy, heter så vidt jeg vet Tjuvholmen el. Tjuvaholmen På FINN-kartet heter denne holmen Øykalven. Så her har man tydeligvis flere varianter. Link to post
Blaamyra Svart 12.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2010 Vet noen hvor dette er? Det er bedre å være rik og frisk enn syk og fattig! Link to post
Dreamer Svart 12.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2010 Ligner på området i nærheten av Lysøen. Link to post
Blaamyra Svart 12.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2010 Korrekt - bilde er tatt fra utsiktstårnet på lysøen. Aage Det er bedre å være rik og frisk enn syk og fattig! Link to post
Skipper Worse Svart 12.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2010 Denne bør være enkel: I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Tidi Svart 12.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2010 Ligner litt på Stongi lykt med Skarholmen og Strusshamn i bakgrunnen - i så fall et litt "fiffig" bilde som er blåst mye opp Link to post
Skipper Worse Svart 12.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2010 Jeg sa jo at den var enkel... I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Tidi Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Tja, så enkel var den nå ikke Noen som kjenner seg igjen her da? Link to post
volfro Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 (redigert) Varaldsøy i post ovenfor????? (nei er ikke kjennt der nede) Denne da? (litt for lett men dog) Litt komisk, men fort gjort å bomme på hullet. Parkeringen var jo fin den. På skiltet står det: Vis hensyn maks hastighet i havna er 3 knop. Åpningen er til høyre for det gule skiltet for de som lurer på det. Håper det ikke er et BP medlem Redigert 13.Oktober.2010 av volfro (see edit history) Link to post
volfro Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Molde ja. Litt knusingsskader i baug og ett hull på sb side, men ikke så ille som man skulle tru. Aner ikke hvordan båten har havna der, men det har jo vært en bra smell. Link to post
Skipper Worse Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Wor War Worse? I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 17.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2010 (redigert) På vei fra Husnes selvsagt Like før Lukksundet kanskje? Hvor er denne katten på vei da? Redigert 17.Oktober.2010 av Frøken Fryd (see edit history) Link to post
Skipper Worse Svart 17.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2010 Ha ha du jukser. Men det er selvsagt rett. Jeg ser ingen katt på bildet men broen likner på den som går over til Bakkasund. Men for alt jeg vet kan det være broen over Lukksundet. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Fanafjord Svart 17.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2010 Ser ut som den bruen over til Strøno? I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
VO`n Svart 17.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2010 Jeg ser ingen katt på bildet men broen likner på den som går over til Bakkasund. Kanskje svart katt over broen bringer ulykke også at det er derfor du ikke ser den Link to post
Frøken Fryd Svart 17.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2010 Jeg trodde jeg hadde ett bilde fra når jeg passerer under broen også men det ser ut til å være slettet. På bildet har jeg jukset og satt meg i bilen, det er vel derfor man har broer skulle man tro? Katten på bildet kommer mest sannsylig fra en holme ikke langt fra broen - tror jeg Nei nok forvirring, jeg legger ved ett bilde til, vi har kjørt videre rundt 500 meter. Hva de holdt på med her en gang er en annen gåte... Link to post
Frøken Fryd Svart 17.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2010 Tar man derimot andre veien kommer man til denne båten: Man kan jo faktisk kjøre enda litt til hvis man vil besøke Lamaene... Link to post
Baywatch Svart 17.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2010 Ah, da er vi på vestsiden av Sotra. Syltøy? Link to post
Frøken Fryd Svart 18.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2010 Ja det er riktig det ja, like øst for Syltøy finner en Kattarholmen Noen som vet hva dette anlegget var for noe? En eller annan farm? Det er iallefall demmet opp i alle retninger der. Link to post
Skipper Worse Svart 20.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2010 Er det noen som klarer denne, da? For å vanskeliggjøre kan vi jo spørre etter omtrentlig kurs båten holdt da bildet ble tatt? I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn