Eureka Svart 26.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2010 Fantino, stemmer meget bra!:) Bildet tatt i sommer, mens det var styggevær på fastlandet og sol og varme "ute i havet". Link to post
Eureka Svart 26.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2010 Jeg er så freidig at jeg fyrer løs med neste "fyrlykt" også jeg. Muligens litt for lett, men åpner for at de som ikke ferdes der daglig har muligheten, om de er raske :) En vakker augustkveld på vestlandet. Ja, kjære Båtplassvenner, hvor er dette? Link to post
S/Y EIMY Svart 26.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2010 Er det moloen på syd siden av Godøya ? Link to post
Eureka Svart 26.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2010 Nei, galt.. men tampen brenner som sola på kveldshimmenen :) Link to post
Rune2222 Svart 26.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2010 Kan det være Hoggsteinen Link to post
Eureka Svart 26.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2010 (redigert) Ikke Hoggsteinen. -har ikke hørt om Hoggsteinen heller igrunn. Hadde det vært dagslys, så hadde det vært alt for lett ;) Nå skal jeg forøvrig på nattevakt, så det er bare å fortsette med forslag utover natta. Jeg dropper innom av og til. Redigert 26.Oktober.2010 av Eureka (see edit history) Link to post
Eureka Svart 26.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2010 Nope, ikke Flåvær. To forslag til, så kommer jeg med ledetråd. Link to post
Rune2222 Svart 26.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2010 Ålesund, på moloenden. Link to post
Jawik Svart 26.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2010 Alnes fyr ? The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 26.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2010 Valderhaug fyr fra en finurlig vinkel :-) The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Eureka Svart 26.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2010 Stemmer Rune2222. Fyret heter "Molja" og ute i havet til venstre ser dere et fjell, ved navn Godøyfjellet, så S/Y Eimy, du var ikke langt unna. Fyret ble forøvrig bygget om for 2 år siden til hotellrom for et nærliggende hotell. Dette er altså innseilingen til Ålesunds indre havn, sett fra de nye gjestebryggene. Link to post
Eureka Svart 27.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2010 Gyver løs med ett nytt bilde jeg. Nok ett fyr, hvor er vi nå? Link to post
rover Svart 27.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2010 Stabben fyr.... ikke langt fra Florø!!!! Link to post
Eureka Svart 27.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2010 Ja, det stemmer nok det rover. For å være ærlig har jeg glemt selv hva det heter, men det står vel på Stabbeflua, gjør det ikke? - Og som du riktig sier, rett vest av Florø. Link to post
Eureka Svart 27.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2010 Nok en morgen i sol og godt vær langs vårt vakre vestland. Bildet et tatt rundt 20. juli under en fantastisk vedvinsdseilas mellom Ålesund og Asker. For 3 år siden solgte båteier leiligheten sin, kjøpte 43fots seilbåt og har siden bodd i den. Jeg var så heldig å få være mannskap på båten da han flyttet fra Ålesund til Asker. Første gang jeg er med transport av flyttegods uten banankasser og trappeløping :) Så, hvilket tettsted/by har vi forut for oss her, rundt neset på BB side? Link to post
volfro Svart 27.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2010 Da har du isåfall Salhusbroen akter og Herdle Fjorden til S.B. ?????? Da var det vel en S.O.43 DS med kvitt skrog?? Traff karen på Borgstein i juli en gang da skulle han en snartur hjem på fly før flyttingen? Var jo ikke akkurat gode seilforhold der da, men været var knall. Og nå har du bestillt seilbåt ?? Link to post
Eureka Svart 27.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2010 (redigert) Bergen by forut stemmer. Hadde vel gått for motor i 10-15 minutter etter å ha kastet loss fra Little Bergen. Som motorbåtfører var det utrolig givende å være med på denne turen, som førstereisgutt på seiler. Og så så heldig med været da gitt! Måneskinnsseilas rundt Lindesnes med 20 knop vind i rygg. Volfro: Stemmer det, du har truffet båteier :) SO'en ligger ute for salg nå og han ser på en ny. Blir ikke overgang til seilbåt for mindel med det første, såfremt jeg ikke gjør det for å bo i båt. Men nå har jeg lagt ut flere bilder på rappen, så jeg drøyer til i morgen med neste, om andre har lyst til å komme til :) Redigert 27.Oktober.2010 av Eureka (see edit history) Link to post
Frøken Fryd Svart 27.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2010 Hvor holder denne båtforeningen til? Link to post
Linn Christina Svart 28.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2010 Er det lyderhorn vi ser i bakgrunnen, da kan det være Hjellestad??? Link to post
Frøken Fryd Svart 28.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2010 Nei herfra ser du ikke Lyderhorn. Link to post
Chiba Svart 4.November.2010 Link til dette innlegget Svart 4.November.2010 Et halvt år og ingen løsning? Prøver en ny en, da: Chiba Link to post
Worry II Svart 4.November.2010 Link til dette innlegget Svart 4.November.2010 Er du i sundet på Flatskjæra syd for Hankø ? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn