Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Jeg måtte bare prøve meg. Astor reklamerer så for denne Dramstadbukta på signaturen sin. Har aldri vært nordafor Tønsberg/vallø med lystbåt ,så jeg kjenner ikke plassen han spør om. Har bare seilt hovedleia til Drammen og Oslo med større skip og da gjerne i jobbsammenheng, og da sett lite av skjærgården.

Fornøyd med Sandviken mami? Hadde min første sesong ifjor i Sandvik og er kjempefornøyd. Litt O.T. dette men skitt au

Hilsen White Pearl

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Har aldri sett denne staken. men ut fra omgivelsene ville jeg trodd det var på Østlandet - Indre Oslofjord, ev. Drammensfjorden/Holmestrand.

Vill gjetting basert på gården og omgivelsene: Innerst i Drammensfjorden like i nærheten av den gamle nedlagte bomstasjonen?

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Har pusset ut teksten på plakaten.

Bilde

<{POST_SNAPBACK}>

Å på plakaten stod det "tut tre gångar før bruøpning? Kona mener det er innløpet til Sootenkanalen fra N. Jeg er ikke sikker men synes det ser vestlandsk ut

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Har aldri sett denne staken. men ut fra omgivelsene ville jeg trodd det var på Østlandet - Indre Oslofjord, ev. Drammensfjorden/Holmestrand.

Vill gjetting basert på gården og omgivelsene: Innerst i Drammensfjorden like i nærheten av den gamle nedlagte bomstasjonen?

<{POST_SNAPBACK}>

Kan kanskje ligne på Lier-traktene, men det er feil.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Dette er vell Olavsundet i Ny Hellesund. Hvar der i sommer . Det lå veldig mange båter inne i bukta der, så vi måtte finne en annen plass.

O.H.

Jeg fikk ikke lagt til i Ny Hellesund. Vi måtte seile forbi, men vi svingte innom bukta der på nedtur og opptur. Det var min første tur ned i Søgneskjærgården og det var veldig mange fine plasser rundt i området der. Ville prioritere noen andre plasser bl.a Songvaar fyr som ble bygget etter et forlis i 1887 hvor min oldefar omkom. Kom ikke i land på Sognvaar menfikk sett fyret og skjæra der skipet gikk ned.

O.H.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...