MajorAndy Svart 30.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2011 Ja, Lars H 's sted er Bjørkø. Jeg mener at huske at der nu er en ny flot restaurant der hvor fiskebutikken lå? Link to post
Mare Nostrum Svart 31.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2011 Hvor er dette? Kanskje det er Pilgrimmen, Hermanö Link to post
REM Svart 31.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2011 Neeei, men når du sier det er det ganske snarlikt Pilgrimen ja. Nei, vi skal lenger nordover, med Båhuslens mest beryktede havstrekk som nærmeste nabo. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
bliss X Svart 31.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2011 Gluppø? Link to post
Bonus Svart 31.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2011 Til #14085; Kan det være like ved Grebbestad? Rett mot høyre er "krysset" Grebbestad - Tanumstrand, og mot venstre og oppover kommer du til Gule Humpen? Link to post
REM Svart 31.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2011 Nei, ikke Gluppø Trådstarter, men du nærmer deg. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
REM Svart 31.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2011 Til #14085; Kan det være like ved Grebbestad? "like ved Grebbestad" er forsåvidt riktig, men ikke så like ved som du beskriver. Men vi snakker om et sted på strekket Grebbestad - Havsten. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bitteliten Svart 31.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2011 (redigert) Tipper du ligger ved den fine sandstranda på Ulsholmen og at du ser ut på Gule Humpen da bildet ble tatt. Rett sydvest for fyret Väcker. Jeg var innom dermed jolla i sommer Nr 46 i Havneguiden. Redigert 31.Desember.2011 av Bitteliten (see edit history) Link to post
REM Svart 31.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2011 Ahhh! Mitt i prick B´liten. Ulshlmn, en av våre favoritter på Vestkusten. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Astor Svart 31.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2011 (redigert) Hvor er dette? Astorreglen gjelder her! Astorreglen: Bor man eller har båtplass innenfor en landmil fra hvor bildet er tatt bør man ikke delta. Et lite ekstraspørsmål: Hva slags båt er vi i nå? Redigert 31.Desember.2011 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ribtjenester Svart 31.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2011 (redigert) Jeg får svare jeg, som sitter med en del bilder av ham. Han lot i hvert fall håret vokse ut for drøyt 30 år siden! Lars H. Og har ikke klippet det siden;) nesten:) Redigert 31.Desember.2011 av Ella. (see edit history) www.ribtjenester.no Link to post
Lars H. Svart 31.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2011 Å jo da, han klipper da hår og skjegg hver 3. eller 4. måned. Idag ser han slik ut! Men nå er vi vellangt borte fra "Hvor er dette", he he. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bitteliten Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 Ja, nesten litt mer over på hva er dette? Link to post
Astor Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 Hvor er dette? Astorreglen gjelder her! Astorreglen: Bor man eller har båtplass innenfor en landmil fra hvor bildet er tatt bør man ikke delta. Et lite ekstraspørsmål: Hva slags båt er vi i nå? Drar denne opp igjen. Kjent sted for mange av dere Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Arvid_A Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 Har jo et forslag, men så var det den "Astor-regelen", da... Link to post
Astor Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 En får vel fire på Astorreglen da. Trodde mange ville ta den fort. Spesiellt LarsH. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Faxen Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 Var det Elvaroen din??? Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Astor Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 Den er mindre enn Elwaro 30. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Arvid_A Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 Jeg syns stedet ligner mistenkelig på Nordenden av Gjøva? Link to post
Lagavulin Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 Drar denne opp igjen. Kjent sted for mange av dere Nordspissen av Kommersøya? Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Bitteliten Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 (redigert) Eh, ikke bare Lars vet du Astor har gått der hundrevis av ganger, heldigvis oftest sakte. Redigert 1.Januar.2012 av Bitteliten (see edit history) Link to post
Lars H. Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 Jeg tar det nok saktere når jeg går der selv også. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bitteliten Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 (redigert) Så du firer ja... Vi kan vel si såpass at dere er i Østfold og ser mot Akershus da dere tok bildet? Fyret på øya dere ser mot har karakteristikken Iso 6. Det er en trykkfeil i en del papirkart på sektorene på det fyret. Redigert 1.Januar.2012 av Bitteliten (see edit history) Link to post
Astor Svart 2.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2012 Jeg syns stedet ligner mistenkelig på Nordenden av Gjøva? Nordspissen av Kommersøya? Eh, ikke bare Lars vet du Astor har gått der hundrevis av ganger, heldigvis oftest sakte. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 2.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2012 Pådenne siden er det greit å gå, men som du også har poengtert Bitteliten ligger det ei grunne på den andre siden av ..... Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn