Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Hehe.Ingen som tar min da?

Du sier sønnafor Kea/Bohus Malmøen, samtidig som det må ligge nord for Lysekil fordi fargen på fjellet deretter endrer farge fra rødt til grått. Bildet ditt viser jo typisk rød granitt.

Øyriket mellom Bohus Malmøen og Lysekil består jo av bla. Store og Lille Kornø, Saltø, Flatholmen m.fl. Det må vel antagelig være en av disse, uten at jeg kan si eksakt hvilken?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

14460

Nei JanP, norskeholmen er det ikke, du må nok et godt stykke sydover, vekslet så vidt et par ord med deg

i fjor på en brygge ikke så langt fra hvor bildet er tatt.På bilde ser du en båthavn litt unna,en får vel vann og diesel der men heller ikke mer tror jeg

Jeg klarer ikke å plassere deg, da ... men dette kunne være i Strömmarna, på østenden av Bassholmen, og da ser man østover mot noe som kunne være en liten båthavn.

Og vi kan ha prata sammen på brygga på Bassholmen den andre julihelgen, for det var så langt sør jeg var i fjor.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...