Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Der Astor ligger skal Skjærgårdstjenesten sette opp en ny flott brygge. Fint tiltak som bør gis honnør. 

Det kan ved lavvann være vanskelig å komme ombord på de ytterste plassene ved steinmoloen.

Kanskje vi kan få dem til å mudre litt også. Altfor mye gjørme der inne.

Fra Åros. :flag:

PS, det var noen som legger opp en link her og spør deg om råd: Taubåter og skuter.

Tenkte det interesant for deg å vite?

Redigert av Contraband (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Kanskje vi kan få dem til å mudre litt også. Altfor mye gjørme der inne.

Fra Åros. :flag:

PS, det var noen som legger opp en link her og spør deg om råd: Taubåter og skuter.

Tenkte det interesant for deg å vite?

<{POST_SNAPBACK}>

Joda, taubåter er en lidenskap jeg har hatt med meg fra jeg var guttunge. Nå er jeg blitt en stor guttunge som elsker alt som har med sunt båtliv å gjøre.

Når det gjelder Dragsund så skal det bli spennede å se hva de får til her. Det nok ta litt tid ettersom Skjærgårdstjenesten har kun en dag i uken til disp. Skal spørre han mer inngående når jeg møter han neste gang.

I kveld går Astor til Sandspollen for å prøveligge de nye bryggene innerst i polllen. :cheers:

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Må ha vært en spennende tur,ja! Har ikke vært der selv med båt, men ser for meg at Mostraumen må være et høydepunkt på turen. Flott anlegg de har bygget der inne, forresten.

<{POST_SNAPBACK}>

Var fint i Mostraumen ja. En del turister som var der når vi gikk igjennom.

Det beste med hele turen var den hjemmelagde dressingen de lager der inne. Verdt en tur bare det! :yesnod::yesnod:

Spurte etter oppskriften, men den var hemmelig :sad:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...