Skipper Worse Svart 5.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2005 outbreak skrev: Eller dette ? <{POST_SNAPBACK}> Smivågen på Tyssøy I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Goddis77 Svart 5.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2005 Baltic skrev: Fredagshølet på Hvaler? <{POST_SNAPBACK}> Nix. Ikke så langt unna det forrige stedet jeg la inn dette her... Link to post
Goddis77 Svart 5.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2005 Rett på begge deler Populære steder her på vestlandet Link to post
Astor Svart 5.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2005 Baltic skrev: Gjestehavna på Sætre??? Skriveleif? <{POST_SNAPBACK}> Riktig! Skriveleif! Har rettet opp Leifen. Horten er svaret. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Goddis77 Svart 5.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2005 Noen som har noen bedre? Ble kanskje litt lett for vestlendingene det der... Link to post
Baltic Svart 5.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2005 outbreak skrev: Noen som har noen bedre? Ble kanskje litt lett for vestlendingene det der... <{POST_SNAPBACK}> Kanskje jeg burde legge inn noen bilder fra Lofoten-området... Link to post
Skipper Worse Svart 5.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2005 Mulig jeg har noen bilder fra Sør-Amerika ... skal se etter ... Nei ka farsken, det er jo helg. Bare tuller! I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Avmønstret4 Svart 5.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2005 Tar hintet! Hvor er dette? Ps: Det er første gangen jeg prøver å laste opp bilde, så det kan hende det ikke funker Link to post
Goddis77 Svart 5.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2005 En litt verre en kanskje? Vet du hvor dette er Skipper Worse? Link to post
Avmønstret4 Svart 5.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2005 Brum skrev: Sandspollen? <{POST_SNAPBACK}> Yes, men det kunne en jo også lese utifra url adressen.Hva gjør man for å fjerne den? Link to post
Brum Svart 5.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2005 Bortsett fra at jeg knapt nok vet hva en url-adresse er, så har jeg vel betraktet indre Oslofjord fra denne vinkelen noen ganger, tenker jeg! Måtte noen høyere makter forby den planlagte utbyggingen! Link to post
Avmønstret4 Svart 5.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2005 Brum skrev: Bortsett fra at jeg knapt nok vet hva en url-adresse er, så har jeg vel betraktet indre Oslofjord fra denne vinkelen noen ganger, tenker jeg! Måtte noen høyere makter forby den planlagte utbyggingen! <{POST_SNAPBACK}> Enig!Og heldig er vi som har båtplass her...... Mvh Link to post
Gerhard Svart 5.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2005 firefighter skrev: Yes, men det kunne en jo også lese utifra url adressen. Hva gjør man for å fjerne den? <{POST_SNAPBACK}> De gangene jeg har lagt inn oppgaver har jeg lastet de opp til baatplassen serveren, og da bestemmer vi filnavnet selv. Med mulighet til å legge ut en liten felle... Gerhard Link to post
Brum Svart 5.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2005 Og heldig er vi som har båtplass her...... Det er vel ikke akkurat å overdrive! Det må være et utrolig flott utgangspunkt for turer, nesten uansett vær og vind, innover eller utover... Link to post
CB. Svart 5.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2005 (redigert) Sitat Der Astor ligger skal Skjærgårdstjenesten sette opp en ny flott brygge. Fint tiltak som bør gis honnør. Det kan ved lavvann være vanskelig å komme ombord på de ytterste plassene ved steinmoloen. Kanskje vi kan få dem til å mudre litt også. Altfor mye gjørme der inne. Fra Åros. PS, det var noen som legger opp en link her og spør deg om råd: Taubåter og skuter. Tenkte det interesant for deg å vite? Redigert 5.Mai.2005 av Contraband (see edit history) Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Baywatch Svart 6.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2005 outbreak skrev: En litt verre en kanskje? Vet du hvor dette er Skipper Worse? <{POST_SNAPBACK}> Er det Modalen? Link to post
Goddis77 Svart 6.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2005 Cand noe Helt riktig Var der inne i sommer på en dagstur, med en Alta 19 foter. Veldig fin tur. Link to post
Astor Svart 6.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2005 Contraband skrev: Kanskje vi kan få dem til å mudre litt også. Altfor mye gjørme der inne. Fra Åros. PS, det var noen som legger opp en link her og spør deg om råd: Taubåter og skuter. Tenkte det interesant for deg å vite? <{POST_SNAPBACK}> Joda, taubåter er en lidenskap jeg har hatt med meg fra jeg var guttunge. Nå er jeg blitt en stor guttunge som elsker alt som har med sunt båtliv å gjøre. Når det gjelder Dragsund så skal det bli spennede å se hva de får til her. Det nok ta litt tid ettersom Skjærgårdstjenesten har kun en dag i uken til disp. Skal spørre han mer inngående når jeg møter han neste gang. I kveld går Astor til Sandspollen for å prøveligge de nye bryggene innerst i polllen. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Baywatch Svart 6.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2005 outbreak skrev: Var der inne i sommer på en dagstur, med en Alta 19 foter. Veldig fin tur. <{POST_SNAPBACK}> Må ha vært en spennende tur,ja! Har ikke vært der selv med båt, men ser for meg at Mostraumen må være et høydepunkt på turen. Flott anlegg de har bygget der inne, forresten. Link to post
Goddis77 Svart 6.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2005 Cand. noe skrev: Må ha vært en spennende tur,ja! Har ikke vært der selv med båt, men ser for meg at Mostraumen må være et høydepunkt på turen. Flott anlegg de har bygget der inne, forresten. <{POST_SNAPBACK}> Var fint i Mostraumen ja. En del turister som var der når vi gikk igjennom. Det beste med hele turen var den hjemmelagde dressingen de lager der inne. Verdt en tur bare det! Spurte etter oppskriften, men den var hemmelig Link to post
Faxen Svart 6.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2005 Astor skrev: I kveld går Astor til Sandspollen for å prøveligge de nye bryggene innerst i polllen. <{POST_SNAPBACK}> Hei Astor. Kommer jeg utpå skal jeg TUTE! God tur fra Faxen Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Bitteliten Svart 11.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2005 Ny sesong og nye "nøtter" Hvor er dette? Link to post
Jolla Svart 11.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2005 Muligens Hankø?. MVH Jolla Link to post
Fenix Svart 11.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2005 Jolla skrev: Muligens Hankø?. MVH Jolla <{POST_SNAPBACK}> Ja, du er på vei ut i sundet innenfor den lille øya like sør for Hankø seilforening. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn