jma001 Svart 24.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2005 Norges lengste fjord er vel barneskolepensum. Det var forøvrig en galen emgelskmann som svømte fjorden på langs i fjor sommer. Det var vel ca 5-6 grader i vannet da han la ut fra Skjolden innerst i fjorden. To elver som kommer ned fra høyfjellet med brevann har en tendens til å gi ganske så kalde badetemperaturer. Men hvor i Sognefjorden bildene er fra klarer jeg ikke å se. <{POST_SNAPBACK}> En sidefjord til Sognefjorden som heter Aurlandsfjorden. Link to post
ok67 Svart 24.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2005 (redigert) Nesten litt flaut, men jeg er oppvokst innerst i Sognefjorden, men har f.eks. aldri vært i Aurland Redigert 24.Mai.2005 av ok67 (see edit history) Link to post
jma001 Svart 24.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2005 Nesten litt flaut, men jeg er oppvokst innerst i Sognefjorden, men har f.eks. aldri vært i Aurland <{POST_SNAPBACK}> Ja, ikke sant... Link to post
jma001 Svart 24.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2005 (redigert) Men denne byen på vestkysten må dere vel gjenkjenne? Eller fra webkamera: Redigert 24.Mai.2005 av jma001 (see edit history) Link to post
Trophy Svart 24.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2005 (redigert) Kr.sund Et bilde til og jeg er sikker Redigert 24.Mai.2005 av Trophy (see edit history) Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
jma001 Svart 24.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2005 Kr.sund Et bilde til og jeg er sikker <{POST_SNAPBACK}> Er du nå sikker på at byen heter Kristiansund? Link to post
Lars H. Svart 24.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2005 (redigert) Hei. Med bildet av Kongens plass og kaibakken på det første bildet, og sundbåten helt til høyre på det andre er det klart at det er Baillsund! (gammel sundbåt er nå solgt og skal gå med turister til Bolærne her sør) Ded siste bildet ditt er ikke helt nytt foresten, nå driver de å bygger ut hele kaien til venstre på bildet. Se et annet webkamera derfra. Lars H. Redigert 24.Mai.2005 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Krapyl Svart 25.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2005 En fra den mer folkerike del av landet drister seg til å spørre. Hvor er dette kjente stedet? Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Krapyl Svart 25.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2005 Hull 7 på Tjøme? <{POST_SNAPBACK}> Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
ok67 Svart 25.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2005 Det var et program på TV for et par år siden om bygging av en golfbane et sted i de nordligere deler av Norge, husker ikke hvor. Men kan det være der? Link to post
Hebbe Svart 25.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2005 Lofoten golfbane Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Krapyl Svart 25.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2005 Helt riktig det. Det er den spektakulære Lofoten Golfpark. Folk reiser lange distanser for å utøve terrengkrokket der. Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Stavanger_Seil_AS Svart 25.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2005 (redigert) her kom et innlegg på feil sted Redigert 25.Mai.2005 av Stavanger_Seil_AS (see edit history) Link to post
Atco Svart 27.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2005 Tips...tenk kameravinkel Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
GeirFrode Svart 27.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2005 Kan du være på Svenner?? Link to post
Atco Svart 27.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2005 Godt forsøk...men nei... Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
Gunga Din Svart 27.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2005 (redigert) Og hvor er så dette: Hint: En plass mellom Drøbak og Larvik...... <{POST_SNAPBACK}> Kameravinkel.....ser ut som du stått högt opp, kansje ett fyrtorn....er du på Faerder ?? Redigert 27.Mai.2005 av Gunga Din (see edit history) S/Y Gunga Din Link to post
Atco Svart 27.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2005 Kameravinkel.....ser ut som du stått högt opp, kansje ett fyrtorn....er du på Faerder ?? <{POST_SNAPBACK}> Tatt fra toppen av fyret på en flott dag vi hadde der i fjor sommer Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
jma001 Svart 29.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2005 Har du vært her før? Hvor er dette? Link to post
Marø Svart 29.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2005 Det må jo være Tromsø. Det går ikke an å ta feil av Ishavskatedralen i bakgrunnen Link to post
Baltic Svart 29.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2005 Det må jo være Tromsø. Det går ikke an å ta feil av Ishavskatedralen i bakgrunnen <{POST_SNAPBACK}> Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 30.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2005 Det må jo være Tromsø. Det går ikke an å ta feil av Ishavskatedralen i bakgrunnen <{POST_SNAPBACK}> ...eller "Rogers" til høyre (hikk) M/Y Ellen Marie . www.g-mt.no Link to post
jma001 Svart 30.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2005 (redigert) ...eller "Rogers" til høyre (hikk) M/Y Ellen Marie <{POST_SNAPBACK}> Betyr det at du har besøkt "Rogers", f.eks. "i din ungdom"...? Internettsiden din er fin, men intet har skjedd der siden 11.04.04 - ser jeg..... Du er kanskje opptatt med viktigere ting ??? Agnors båtside Redigert 30.Mai.2005 av jma001 (see edit history) Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 31.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2005 (redigert) he he, har nok hatt mine runder på både Rogers, Jonas, Bocachio og hva de nå het alle sammen. Var på 22.MTB-skvadron i '90. Har noen timer bak meg på Domus-kaia også Hjemmesiden, ja.... ....nei, har liksom mistet litt gnisten på hjemmesidesnekring. Har ikke så mye mer å legge ut, egentlig. ...og så er jo båten til salgs også da... "Kuppa" ei tomt i vinter. Går med byggeplaner, så nå er det vedlikeholdsfrie mur-hus som gjelder. Kanskje en hjemmeside for murhus hadde vært noe Kan ikke holde på med det samme tingen for lenge, liksom Fortsatt like fornøyd med dine to motorer? M/Y Ellen Marie Redigert 31.Mai.2005 av M/Y Ellen Marie (see edit history) . www.g-mt.no Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn