Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

15543

Er det ikke et sted som heter no sånt ved Risør? Klengenavn eller no lignende ?

Pjolter Bay er navnet som brukes om bukta nord-øst på Leikerøya med holmene rundt og vest for Risøya. Dette er rett utenfor Risør.

Vet egentlig ikke hva bukta heter i kartet. Har alltid hørt og brukt navnet Pjolter Bay selv.

Pjolter Bay er navnet som brukes om bukta nord-øst på Leikerøya med holmene rundt og vest for Risøya. Dette er rett utenfor Risør.

Vet egentlig ikke hva bukta heter i kartet. Har alltid hørt og brukt navnet Pjolter Bay selv.

Navnet på bukta er vel Bommen tror jeg. Redigert av frank_berger (see edit history)

Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær.

Her er det nok mange som har gått forbi.. Litt annen vinkel enn det de fleste er vant til :smiley: Tatt bilde ut fra stuevinduet idag med mobil,så ikke den beste kvaliteten :nonod: [img=https://baatplassen.no/bildearkiv/46/46356/20130118_161218.jpg]

Nesten samme utsikten som jeg har fra hytta dette,bare at jeg har noen trær i veien :-)

Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær.

Njaa? Er du i Smøgen Major?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...