Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

En koslig havn.

Hvor er dette?

Kanskje der han derre Saga Siglar, Ragnar Thorset har sitt sjøsenter? Hustadvika var det kansje det het?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Hvor er dette?

Bilde

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

Ingen som tar denne?

PS. Det er nærmere enn du tror Astor.

Bilde

<{POST_SNAPBACK}>

ad. planlegging:

Midnattsola skinner om sommeren, men man må jo likevel legge seg.

Jeg sier god natt med et bilde fra den mørkere årstiden. Bildet er ikke fra Tromsøbrua, men fra ei bru lenger ut, som forbinder Tromsø med Kvaløya.

Hvilken øy utenfor Tromsø snakker vi om, og

hva heter dette sundet mellom Tromsø og denne øya?

Bilde

Midnattsola skinner om sommeren, men man må jo likevel legge seg.

Jeg sier god natt med et bilde fra den mørkere årstiden. Bildet er ikke fra Tromsøbrua, men fra ei bru lenger ut,  som forbinder Tromsø med Kvaløya.

Hvilken øy utenfor Tromsø snakker vi om,  og

hva heter dette sundet mellom Tromsø og denne øya?

Sier du ikke ovenfor at brua forbinder Tromsø med KVALØYA,- eller er det jeg som begynner å bli trøtt og sløv nå...?

Heter sundet Kvaløysundet?

Sier du ikke ovenfor at brua forbinder Tromsø med KVALØYA,- eller er det jeg som begynner å bli trøtt og sløv nå...?

Heter sundet Kvaløysundet?

<{POST_SNAPBACK}>

Sundet mellom Tromsø og Kvaløya heter Sandnessundet. Altså er det Sandnessund-brua vi ser på nattbildet lenger opp.

Men nå er det god natt med enda ett nattbilde - selv om sila faktisk skinner ute nå midt på natta.

Dette bildet er fra Ersfjorden ute på Kvaløya.

Bilde

Redigert av jma001 (see edit history)

Svaret er Tokyo.

Jeg tviler faktisk på at dette er Tokyo.

Eneste området i Tokyo med høyhusbebyggelse er i Shinjuku Ku, og dette området ligger langt fra havneområdet.

ad. planlegging:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...