Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Hvis det er i Norge, og ikke hverken Østfold eller Vestfold, tipper jeg enten Oslo, Akershus eller Buskerud.

Du er inne på noe, men svaret er alt for upresist til å gi noen premie :wink:

Legger ved et bilde til fra samme sted. Det bør gjøre det en god del enklere:

Bilde

Aha, dett er vel langt inne i Oslofjorden hvor jeg ikke har vært, - Steilenene ellrer Dyna fyr?? (lenger ute har du vel ikke vært i år Lasse?)

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

vad er det som gör att det ligner ?

Båten, omgivelsene kjenner jeg absolutt ikke igjen. Men jeg tar nok feil. Dersom det ikke er båten som går til Kärringön da?

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Aha, dett er vel langt inne i Oslofjorden hvor jeg ikke har vært, - Steilenene ellrer Dyna fyr?? (lenger ute har du vel ikke vært i år Lasse?)

Lars H.

Har jo vært en tur i Skagen da, Lars men etter skagenturen har jeg ikke vært utafor Nesoddtangen en gang :lol: . Men til mandag blir det andre boller. Da drar vi avgårde og blir borte noen uker.

Ser ut til mannskapet har ombestemt seg - de vil heller på Sørlandet enn til Sverige. Samme for meg bare jeg kommer på sjøen :smiley:

Bildene er tatt på Lindøya - midt på vinteren. Noen minutter fra Oslo sentrum:

Bilde

Nejda du har rett, det er Byfjorden.......men vad er det som gör att du ikke känner igen henne!

Ja, men jeg kjende jo henne igjen!

og när det er Byfjorden var ligger hun då?

Har ingen aning, kan det være at hun ligger i otrevliga Uddevalla?

Lars H.

Men til mandag blir det andre boller. Da drar vi avgårde og blir borte noen uker.

Hei.

Jeg missunner deg. Selv har jeg plassert kone og hund hos svigermor på Nordmøre, men jeg skal så absolutt ut en tur til helgen. Riktignok skal jeg til tannlegen torsdag, men har skumle hensikter om å avlyse den avtalen og ta meg fri både torsdag og fredag. Så en liten rundtur til Sandspllen og Kommers med medbrakt hvitvin og reker for gresskaren, er det store muligheter for. Pass dere fruer på vift!

Og ellers, får du ha en riktig fin ferie Lasse!

Lars H.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...