Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

og visst ligger hun i hemmahamnen Uddevalla!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, har jo vært der en gang (vende, da havnen virket svært utrevlig). Men bildet fra Uddevalla må være noen år gammelt etter kjolen og håret til kjeien på bildet å dømme?

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Ja, men jeg kjende jo henne igjen!Har ingen aning, kan det være at hun ligger i otrevliga Uddevalla?

Lars H.

<{POST_SNAPBACK}>

skulle tippa på mitt 60-tal

byggnaderna bakom Byfjorden er rivna, der ligger nu Bohusläns Museum,

og jag håller med dig UA er vel ikke det koseligaste stellet i Bohuslän. :smiley:

S/Y Gunga Din

tycker du fortfarande er litt gal.... :lol:

Det mener kona Trude også!

Gran Canaria var det på grisfest ? :smiley:

Yepp, etter at jeg ble skilt fra min første kone, fiskerjenten!

Bilde

(men nå gir jeg meg, dette blir vel litt vel personlig?)

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Men bildet fra Uddevalla må være noen år gammelt etter kjolen og håret til kjeien på bildet å dømme?

Lars H.

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Bussen har passasjeredøra på høyre side. Dersom den er svensk, skulle det tilsi at bildet er tatt etter at høyrekjøring ble innført i 1967.

Redigert av Whistler (see edit history)

byggnaderna bakom Byfjorden er rivna, der ligger nu Bohusläns Museum,

og jag håller med dig UA er vel ikke det koseligaste stellet i Bohuslän. :smiley:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg var i Uddevalla i fjor, og syntes slett ikke det var så verst. Nytt, fint serviceanlegg var det, og folkemuseet ved kanalen er jo en liten perle. Resten av byen var vel ikke allverdens, men noen fine kvartaler nær havna er OK. Spiste godt gjorde vi også.

Jeg var i Uddevalla i fjor, og syntes slett ikke det var så verst. Nytt, fint serviceanlegg var det, og folkemuseet ved kanalen er jo en liten perle. Resten av byen var vel ikke allverdens, men noen fine kvartaler nær havna er OK. Spiste godt gjorde vi også.

<{POST_SNAPBACK}>

ja museet er helt OK !

men resten av byn........tveksamt :smiley:

(har jobbat der i 5 år!) alldeles intill hamnen!

S/Y Gunga Din

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...