Gunga Din Svart 28.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2005 Ja, men jeg kjende jo henne igjen!Har ingen aning, kan det være at hun ligger i otrevliga Uddevalla? Lars H. <{POST_SNAPBACK}> du skrev att det liknade faelt...og det gör det beroende på att hun er 5m kortare på den förste bilden http://www.turisttrafik.se/byfjorden.htm og visst ligger hun i hemmahamnen Uddevalla! S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 28.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2005 og visst ligger hun i hemmahamnen Uddevalla! <{POST_SNAPBACK}> Ja, har jo vært der en gang (vende, da havnen virket svært utrevlig). Men bildet fra Uddevalla må være noen år gammelt etter kjolen og håret til kjeien på bildet å dømme? Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 28.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2005 Ja, men jeg kjende jo henne igjen!Har ingen aning, kan det være at hun ligger i otrevliga Uddevalla? Lars H. <{POST_SNAPBACK}> skulle tippa på mitt 60-tal byggnaderna bakom Byfjorden er rivna, der ligger nu Bohusläns Museum, og jag håller med dig UA er vel ikke det koseligaste stellet i Bohuslän. S/Y Gunga Din Link to post
bliss X Svart 28.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2005 Og ellers, får du ha en riktig fin ferie Lasse! Lars H. Takk for det. Saster på at værguden Thor holder meg oppdatert med passe doser bra vær i tråden Været i Vestfold Link to post
Lars H. Svart 28.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2005 skulle tippa på mitt 60-talHelt enig, et underbart sekel. Her meg på Grand Canaria! (den gang en var ung og gal!) Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 28.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2005 ..........................den gang en var ung og gal! Lars H. <{POST_SNAPBACK}> tycker du fortfarande er litt gal.... Gran Canaria var det på grisfest ? S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 28.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2005 tycker du fortfarande er litt gal.... Det mener kona Trude også!Gran Canaria var det på grisfest ? Yepp, etter at jeg ble skilt fra min første kone, fiskerjenten! (men nå gir jeg meg, dette blir vel litt vel personlig?) Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 28.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2005 (men nå gir jeg meg, dette blir vel litt vel personlig?) Lars H. <{POST_SNAPBACK}> Vi har allt sett mer peronliga bilder, förr om åren her på Baatplassen! S/Y Gunga Din Link to post
Whistler Svart 29.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2005 (redigert) Men bildet fra Uddevalla må være noen år gammelt etter kjolen og håret til kjeien på bildet å dømme? Lars H. <{POST_SNAPBACK}> skulle tippa på mitt 60-tal <{POST_SNAPBACK}> Bussen har passasjeredøra på høyre side. Dersom den er svensk, skulle det tilsi at bildet er tatt etter at høyrekjøring ble innført i 1967. Redigert 29.Juni.2005 av Whistler (see edit history) Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Krapyl Svart 29.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2005 Hvor i all verden har har vært denne gangen da? <{POST_SNAPBACK}> Skal vi til Møre? Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Fenix Svart 29.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2005 skulle tippa på mitt 60-tal byggnaderna bakom Byfjorden er rivna, der ligger nu Bohusläns Museum, og jag håller med dig UA er vel ikke det koseligaste stellet i Bohuslän. <{POST_SNAPBACK}> Jeg var i Uddevalla i fjor, og syntes slett ikke det var så verst. Nytt, fint serviceanlegg var det, og folkemuseet ved kanalen er jo en liten perle. Resten av byen var vel ikke allverdens, men noen fine kvartaler nær havna er OK. Spiste godt gjorde vi også. Link to post
Gunga Din Svart 29.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2005 Jeg var i Uddevalla i fjor, og syntes slett ikke det var så verst. Nytt, fint serviceanlegg var det, og folkemuseet ved kanalen er jo en liten perle. Resten av byen var vel ikke allverdens, men noen fine kvartaler nær havna er OK. Spiste godt gjorde vi også. <{POST_SNAPBACK}> ja museet er helt OK ! men resten av byn........tveksamt (har jobbat der i 5 år!) alldeles intill hamnen! S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 29.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2005 ja museet er helt OK ! men resten av byn........tveksamt (har jobbat der i 5 år!) alldeles intill hamnen! <{POST_SNAPBACK}> Det er kanskje noe med meg og svenske småbyer...?! Link to post
Gunga Din Svart 30.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2005 Bra du nevnte Halfdan. ..................... Hvor i all verden har har vært denne gangen da? <{POST_SNAPBACK}> vi får börja med lite gaffling, eftersom ingen kommer med ngt! vestlandet någonstans S/Y Gunga Din Link to post
Krapyl Svart 30.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2005 Veien over fjellet i bakgrunnen og partiet nederst til venstre minner om Ulsteinvik. Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
bliss X Svart 30.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2005 Veien over fjellet i bakgrunnen og partiet nederst til venstre minner om Ulsteinvik. Svaret er helt korrekt ! Link to post
Krapyl Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 Slik på inngangen av helgen. Hvor er dette kjente stedet? Hva heter arkipelaget? Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Gunga Din Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 Lyngör fyr ??? S/Y Gunga Din Link to post
Krapyl Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 Lyngör fyr ??? <{POST_SNAPBACK}> Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
GeirFrode Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 Slik på inngangen av helgen. Hvor er dette kjente stedet? Hva heter arkipelaget? <{POST_SNAPBACK}> Skal vi vestkysten av Sverige et sted?? Link to post
Krapyl Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 Skal vi vestkysten av Sverige et sted?? <{POST_SNAPBACK}> Nix. 1. Navn på fyret. (Bygget 1821) 2. Navn på arkipelaget. ( Svært omskrevet) Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Gunga Din Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 Sörlandet ngnstans? S/Y Gunga Din Link to post
Krapyl Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 Sörlandet ngnstans? <{POST_SNAPBACK}> Nix. Ftgrfn str m n nrdvr. Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Krapyl Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 Fra en annen vinkel. 1. Navn på fyret. 2.Navn på arkipelaget. Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Røylen Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 (redigert) 1. Fulehuk fyr (nedlagt) 2. Bolærne Har tilbrakt ikke så rent få dager av livet på Bolærne Signalstasjon Redigert 1.Juli.2005 av Røylen (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn