Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Vildt gæt, Astor: Hamburgsund?

I øvrigt må jeg siger at dette er en af mine yndlingstråde her på BP. Den udfordrer hukommelsen og kombinationssansen og den er et godt mimreobjekt her om vinteren.

Og så er det imponerende med den kollektive viden, der eksisterer herinde. Jeg forestiller mig at politiet en dag finder et kamera på et mordsted med en række billeder, der ikke kan identificeres. Hvorefter vi herinde i fællesskab kortlægger stederne og medvirker til at løse gåden.

Nå, det var bare min fantasi. Det bliver godt med vår. Var i Oslo i dag, og hverken i Norge eller Danmark er det særligt forårsagtigt endnu...

Er vel ikke så langt unna meg Stopleleden. Man må ha tunga rett i munnen, men det er veldig bra merking. Jeg har gått indre Hustadvika med MTB

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Vildt gæt, Astor: Hamburgsund?

I øvrigt må jeg siger at dette er en af mine yndlingstråde her på BP. Den udfordrer hukommelsen og kombinationssansen og den er et godt mimreobjekt her om vinteren.

Og så er det imponerende med den kollektive viden, der eksisterer herinde. Jeg forestiller mig at politiet en dag finder et kamera på et mordsted med en række billeder, der ikke kan identificeres. Hvorefter vi herinde i fællesskab kortlægger stederne og medvirker til at løse gåden.

Nå, det var bare min fantasi. Det bliver godt med vår. Var i Oslo i dag, og hverken i Norge eller Danmark er det særligt forårsagtigt endnu...

Helt enig.

När jag ligger här på sjukhuset är detta en av få glädjeämnen man har.

Stemmer, #16648 er fra Stopla, artig led!

Veldig fint! artig å se at det ikke er bare steder ved sørlandet og Sverige også!! Det finnes tross alt mange vakkre steder her i vårt land også! Og her oppe i midten av Norge og nordover slipper man å seile i kø og at det er overfylt i havnene!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Sjøhusene, og spesielt det som det står "Anton" på, får meg til å tenke på både Käringön og ennå mer på Fjälbacka, men jeg får det likevel ikke helt til å stemme.

Men så husket jeg hvor sjøhuset med navnet "Anton" på er, Hunnebostrand! Jeg ble nok lurt litt pga. objektivvalget til Astor, det så jo ut til at båten lå nærmere sjøhusene enn jeg oppfattet det.

Her ligger vi med Trudelutt ved bryggen litt lenger unna.

bilde

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...