PanPan Svart 11.August.2005 Link til dette innlegget Svart 11.August.2005 PanPan, du har nok tatt et foto av Homborsund fyr. <{POST_SNAPBACK}> Riktig! Bildet er tatt fra Homborside - motivet er vel kjent for alle som ferdes langs kysten i lystbåt-leden. Link to post
Krapyl Svart 15.August.2005 Link til dette innlegget Svart 15.August.2005 Nå som alle er på plass i den daglige dont, og solen og varmen har kommet spør jeg; Hvor står hun og skuer? Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Allan E Svart 15.August.2005 Link til dette innlegget Svart 15.August.2005 Sæby, Danmark Link to post
LALUNA II Svart 15.August.2005 Link til dette innlegget Svart 15.August.2005 Det er SÆBY like sikkert som jeg skriver her Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Krapyl Svart 15.August.2005 Link til dette innlegget Svart 15.August.2005 Jada Gladiator og LALUNA. Det er selvfølgelig Sæby, som er et svært hyggelig reisemål. Det kan være vrient å se havneinnløpet sent på dagen med sola imot. Kirketårnet er greit å styre på. Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
GeirFrode Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 På tide å dra frem igjen denne, vel. Noen som ser hvor bildet er tatt?? Link to post
REM Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 På tide å dra frem igjen denne, vel. Noen som ser hvor bildet er tatt?? <{POST_SNAPBACK}> Hmmmm. Marstrand? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
rattatta Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 Hvor befinner sydgående hurtigrute MS Nordnorge seg her? Link to post
Verrie Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 Får vel debutere med et bilde her jeg også, hvor er dette ? Link to post
Brannmann Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 Hvor befinner sydgående hurtigrute MS Nordnorge seg her? Stokken ved Stokksund? Link to post
GeirFrode Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 Hmmmm. Marstrand? <{POST_SNAPBACK}> Men du er i riktig land.Det er nok flere steder som har disse fuglene liggende på brygga. Link to post
REM Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 Men du er i riktig land. Det er nok flere steder som har disse fuglene liggende på brygga. <{POST_SNAPBACK}> Er det langs promenaden ved havsbadet i Lysekil kanskje? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
rattatta Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 Hvor befinner sydgående hurtigrute MS Nordnorge seg her? Stokken ved Stokksund? <{POST_SNAPBACK}> Nei. Det ligner litt, ja. Men det er ikke riktig. Link to post
GeirFrode Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 Er det langs promenaden ved havsbadet i Lysekil kanskje? <{POST_SNAPBACK}> Ikke det heller.Gode forsøk, men for å hjelpe litt, så må du nok litt lenger syd. Link to post
Marø Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 Synes kanskje det kan se ut som om hurtigruta er i Trollfjorden. Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 På tide å dra frem igjen denne, vel. Noen som ser hvor bildet er tatt?? <{POST_SNAPBACK}> er vel ikke moloen på Långedrag v. Gøteborg. vel M/Y Ellen Marie . www.g-mt.no Link to post
GeirFrode Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 er vel ikke moloen på Långedrag v. Gøteborg. vel M/Y Ellen Marie <{POST_SNAPBACK}> Ikke det heller, nei. Men dere er sånn nogelunde i nærheten............Vel,,, det er et stykke unna da..... Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 (redigert) Hva med Hunnebostrand da? Synes jeg husker å ha sett disse fuglene i sommer M/Y Ellen Marie redigert etter at dimman lettet noe; Hunnebostrand er jo ikke sør for Lysekil Redigert 22.August.2005 av M/Y Ellen Marie (see edit history) . www.g-mt.no Link to post
rattatta Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 Synes kanskje det kan se ut som om hurtigruta er i Trollfjorden. <{POST_SNAPBACK}> Hurtigruta er ganske riktig på vei ut Trollfjorden. Bare ekkelt av meg å presisere at den er på syd. Syd eller nord kommer helt på ett ut her. Link to post
GeirFrode Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 Hva med Hunnebostrand da? Synes jeg husker å ha sett disse fuglene i sommer M/Y Ellen Marie <{POST_SNAPBACK}> Må nok sydover.... Dette var visst en lurenøtt allikevel det. De fuglene finnes faktisk på ganske mange steder nedover. Det oppdaget vi i sommer når vi besøkte noen nye plasser. Men nå er det for meg. Skal tidlig opp i morgen igjen. Og nettet går i rykk og napp nå også. Skikkelig ustabilt her. Link to post
`MINA' Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 Får vel debutere med et bilde her jeg også, hvor er dette ? <{POST_SNAPBACK}> Kan det være i Blindleia, rett vest for Krossholmen ? Sett sydover ? Krossholmen til venstre på bildet, og Bliksund til høyre ? ( Takk for sist foresten ) Mvh `MINA` Link to post
Verrie Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 Kan det være i Blindleia, rett vest for Krossholmen ? Sett sydover ? Krossholmen til venstre på bildet, og Bliksund til høyre ? ( Takk for sist foresten ) <{POST_SNAPBACK}> Takk for sist ja, men Link to post
`MINA' Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 Prøver med en jeg også : Hvor kan dette være mon tro ? Mvh `MINA` Link to post
Bitteliten Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 Ikke i Norge - men akk så vakkert. Vannet til venstre er en vik - vannet bak det gule tårnet er ganske så nære havet. Link to post
jada Svart 22.August.2005 Link til dette innlegget Svart 22.August.2005 Perlen, får jeg lov til å svare Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn