Baywatch Svart 25.August.2005 Link til dette innlegget Svart 25.August.2005 Tror du må gi et mer konkret hint..... <{POST_SNAPBACK}> Midt i landet.... Link to post
PanPan Svart 25.August.2005 Link til dette innlegget Svart 25.August.2005 Midt i landet.... <{POST_SNAPBACK}> Det kan man vel slutte seg til utfra hva du har sagt tidligere - er dette i Tronheimsfjorden noe sted?? Link to post
Baywatch Svart 25.August.2005 Link til dette innlegget Svart 25.August.2005 Det kan man vel slutte seg til utfra hva du har sagt tidligere - er dette i Tronheimsfjorden noe sted?? <{POST_SNAPBACK}> Link to post
`MINA' Svart 25.August.2005 Link til dette innlegget Svart 25.August.2005 Er litt klønete med bilder. Får ikke til å forstørre det, ble bare veeeeldig kornete. Gir heller et mer preist hint: Nord-europas nest sterkeste tidevannstrøm ( i følge en nettside jeg fant). Innerst i en fjord... <{POST_SNAPBACK}> Skutvik ? Mvh `MINA` Link to post
Baywatch Svart 25.August.2005 Link til dette innlegget Svart 25.August.2005 Skutvik ? <{POST_SNAPBACK}> Link to post
PanPan Svart 25.August.2005 Link til dette innlegget Svart 25.August.2005 Straumen på Inderøy. Link to post
PanPan Svart 25.August.2005 Link til dette innlegget Svart 25.August.2005 Her kommer en meget vanskelig en! Hvor er nå dette? Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 25.August.2005 Link til dette innlegget Svart 25.August.2005 Her kommer en meget vanskelig en! Hvor er nå dette? <{POST_SNAPBACK}> Damene kan jo være hvorsomhelst... Hadde det bare vært noen tydelige kjennemerker i bildet, så hadde det kanskje vært lettere M/Y Ellen Marie . www.g-mt.no Link to post
giver Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 Damene kan jo være hvorsomhelst... Hadde det bare vært noen tydelige kjennemerker i bildet, så hadde det kanskje vært lettere M/Y Ellen Marie <{POST_SNAPBACK}> Sloggy 25 år, London Link to post
Baywatch Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 Straumen på Inderøy. <{POST_SNAPBACK}> Link to post
PanPan Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 Damene kan jo være hvorsomhelst... Hadde det bare vært noen tydelige kjennemerker i bildet, så hadde det kanskje vært lettere M/Y Ellen Marie <{POST_SNAPBACK}> Det er bare det at jeg vet ikke hvor dette er selv! Det må jo være en eller annen fe-sjå plass, men *dyrsku-plassen i Seljord* er det jo ikke! Vi får sette vår lit til thor, han er jo en erfaren sjømann han har nok sett noe slik som dette i det store utland!! Link to post
Gunga Din Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 Det er bare det at jeg vet ikke hvor dette er selv! <{POST_SNAPBACK}> skulle tro att det er rett langt nordover.....damerna er ju ganska påklädda o skor har dom oxo! S/Y Gunga Din Link to post
Slagskibet Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 (redigert) Bodø da? Saltstraumen er det ikke det det heter der? Litt over midten av Kongeriket da.Men,men... Og det var jo rimelig mye feil da ser jeg. Redigert 26.August.2005 av thor (see edit history) Link to post
Slagskibet Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 skulle tro att det er rett langt nordover.....damerna er ju ganska påklädda o skor har dom oxo! <{POST_SNAPBACK}> Skofjernings kurs burde du vurdere som et ledd i din maritime utdanning Gunga. Link to post
jada Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 Her kommer en meget vanskelig en! Hvor er nå dette? <{POST_SNAPBACK}> Men HVEM er alle disse............. Min kone og hennes 19 venninner var på storbyferie nylig et sted i Europa. Synes faktisk jeg drar kjensel på flere av dem. PanPan, kan du få bildet litt tydeligere og større?????????????????????? Link to post
Skipper Worse Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 Jeg har tenkt lenge og vel over hvor dette kan være, hvor har de så mange flotte damer etc. Men jeg er like klok. Kan det muligens være ett eller annet sted på Gummikysten?? I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Slagskibet Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 Det er bare det at jeg vet ikke hvor dette er selv! Det må jo være en eller annen fe-sjå plass, men *dyrsku-plassen i Seljord* er det jo ikke! Vi får sette vår lit til thor, han er jo en erfaren sjømann han har nok sett noe slik som dette i det store utland!! <{POST_SNAPBACK}> Sånne damer har nok mine blodskutte lyseblå skuet i mørke røykfyllte lokaler i en fjern ungdom før jeg ble degradert til sjestøffel i Ørneredet av den illsinte Ørnhild. Ved første øyekast ser det ut som London men det er en bygning som skimtes i bakgrunnen som kan minne om operaen i Sydney? (Herved er det fastslått at jeg er innmari kulturell håper jeg ) Link to post
Slagskibet Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 Jeg har tenkt lenge og vel over hvor dette kan være, hvor har de så mange flotte damer etc. Men jeg er like klok. Kan det muligens være ett eller annet sted på Gummikysten?? <{POST_SNAPBACK}> Det heter Gommikysten Worse Link to post
Slagskibet Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 Og det er Tower Bridge i London PP. Bildeserien ligger på Aftenposten.no. Link to post
Slagskibet Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 han er jo en erfaren sjømann han har nok sett noe slik som dette i det store utland!! <{POST_SNAPBACK}> Jo men de båtene jerg har seilt på hadde ikke kunnet gått dit i ballast engang PanPan. Du forvirret meg med IM`n din luring Link to post
HaJ Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 Noen som ser hvor dette er? (Takk, Lasse! Var litt snar i svingene. Tror jeg har funnet ut av det.) Hjemmeside/blogg Link to post
bliss X Svart 26.August.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 Får ikke opp bildet!! Må forske litt på dette... Har redigert innlegget slik at bildet fungerer Link to post
PanPan Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 Og det er Tower Bridge i London PP. Bildeserien ligger på Aftenposten.no. <{POST_SNAPBACK}> Den var virkelig god! Link to post
Bitteliten Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 Og det er Tower Bridge i London PP. Bildeserien ligger på Aftenposten.no. <{POST_SNAPBACK}> OG jeg som trodde dette var Big BEN Link to post
Baltic Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 Noen som ser hvor dette er? Ligner på øyene utenfor Ballstad i Lofoten, men der har vel ikke du vært...? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn