Lars H. Svart 12.November.2014 Link til dette innlegget Svart 12.November.2014 Måseskjær? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Svensk Svart 12.November.2014 Link til dette innlegget Svart 12.November.2014 Nej Lars H det är inte Måseskär. Du måste gå norrut. Link to post
Worry II Svart 12.November.2014 Link til dette innlegget Svart 12.November.2014 Väderöarna ? Link to post
Svensk Svart 12.November.2014 Link til dette innlegget Svart 12.November.2014 Väderöarna är ett samlingsnamn på totalt 365 öar och skär och således ett brett begrepp. Detta tillhör inte Väderöarna. Så tyvärr Link to post
maLille Svart 12.November.2014 Link til dette innlegget Svart 12.November.2014 Færder fyr Link to post
Svensk Svart 12.November.2014 Link til dette innlegget Svart 12.November.2014 Ferder Fyr är rätt. Här övernattade vi en natt sommaren 2014 i ett fantastiskt väder. Fin plats att övernatta men då bara i gott väder. Link to post
Svensk Svart 12.November.2014 Link til dette innlegget Svart 12.November.2014 Vi tar en till om ni orkar? Lars H o Astor får vänta med svar. Link to post
Svensk Svart 12.November.2014 Link til dette innlegget Svart 12.November.2014 Den var för lätt o Malmön är rätt (rim) Link to post
Svensk Svart 12.November.2014 Link til dette innlegget Svart 12.November.2014 Då tar vi en sista för denna gång. Den som finner fram hit måste ha utkik i fören och vara ganska gott känd. Biden tagen i slutet av vecka 29 och inte en endaste båt förutom en segelkanot. Link to post
Svensk Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 (redigert) Fel Redigert 13.November.2014 av Svensk (see edit history) Link to post
Svensk Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 Då tar vi en sista för denna gång. Den som finner fram hit måste ha utkik i fören och vara ganska gott känd. Biden tagen i slutet av vecka 29 och inte en endaste båt förutom en segelkanot. Ledtråd. I bakgrunden syns en av kustens mest kända sträckor. Link to post
baatsman Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 Utenfor Sotenkanalen, ellers er det mellom Fjellbacka og Tanumstrand. Vi sees! Link to post
Ben Sin Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 (redigert) ..... Redigert 13.November.2014 av Ben Sin (see edit history) Link to post
Svensk Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 (redigert) Utenfor Sotenkanalen, ellers er det mellom Fjellbacka og Tanumstrand. Du börjar närma dig. Men vad heter ön, skäret eller platsen?? :confused: Redigert 13.November.2014 av Svensk (see edit history) Link to post
tuffff Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 Dannholmen? Link to post
Svensk Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 Dannholmen? Jag ligger på "ett skär" och "ön" är i bakgrunden. Link to post
Lars H. Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 Da tror jeg at du ligger mot St. Klövskär Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Svensk Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 (redigert) Da tror jeg at du ligger mot St. Klövskär Nej Lars H. där ligger jag inte. Du har många gånger (sommaren 2014 2 ggr ) passerat det vatten du ser i bakgrunden men jag är tämligen säker på att Du inte varit i denna vik. Under alla år har jag aldrig sett en norsk båt här inne. Redigert 13.November.2014 av Svensk (see edit history) Link to post
tuffff Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 Under alla år har jag aldrig sett en norsk båt här inne. Norsk båt?? Seiler ikke du en Viknes da? Link to post
Lars H. Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 Jeg har en mistanke om at du ikke er så langt fra hjemmehavnen din, kan det stemme? Innenfor Malmön, Kornön et eller annet sted? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Svensk Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 (redigert) Båt med Norsk flagg menar jag. Ett annet sted är nog mera riktigt än Innanför Malmön och Kornö Lars Baatsman är närmast Redigert 13.November.2014 av Svensk (see edit history) Link to post
Lars H. Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 Da må jeg melde pass. Fra Kungshamn går jeg rett mot Malmön og så Kornön og så til Lysekil. Nord og øst for dette er jeg ikke kjent, bortsett fra at jeg har vært hos deg og Hovenäset. Det vil si, i litt ruskevær hjem fra Lysekil, går jeg N fra Lysekil, NW gjennom sundet ved Saltö og over mot Malmön ved Lumpan. Har jeg da vært i nærheten av der du har tatt bildet? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Svensk Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 Nord för Kungshamn är vi Link to post
baatsman Svart 13.November.2014 Link til dette innlegget Svart 13.November.2014 Heter det Hoarna/ eller noe slikt. Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn