Mare Nostrum Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Landskapet kunne ha vært på vestsiden av Jeløen (Stalsberget feks). Det innmonterte skipet skygger for Gullholmen, og man ser Hurumlandet i bakgrunnen ? Link to post
bliss X Svart 17.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Samme sted men uten Godafoss Link to post
Tombåt Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Det er vel ikke på Jeløy, og heller ikke der Godafoss gikk på Link to post
Worry II Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Tipper det er lenger inne i fjorden.. Link to post
Jawik Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Astor er streng på sine regler The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
bliss X Svart 17.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Nei det er ikke jeløy Link to post
Fru Jacobsen Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Det var jeg som slepte Godafoss av Kvernskjæret så jeg kan i hvertfall med sikkerhet si at noe er feil ? "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Mulligan Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Jeg tror det er noe mer enn Godafoss som er fjernet. Det er en interferens i bildet som virker unaturlig. Det kan virke som om en skyline er fjernet over øya i midten. Link to post
Svensk Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Skulle även kunna vara Sverige. Raftön som är vid inloppet till Sannäsfjorden ?? Link to post
bliss X Svart 17.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Nei det er i Norge. Bildet er tatt fra en øy Link to post
Lars H. Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Jeg kjenner meg ikke helt igjen fra der bildet er tatt, men øya i bakgrunnen ligner da svært på Langøya på Breiangen. Og da kan bildet være tatt fra sørenden av Mølen. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mare Nostrum Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 (redigert) Nytt forsøk: Tatt fra Tofteholmen mot Mølen. Løvøya i bakgrunnen til venstre (ganske høy). Redigert 17.Desember.2014 av Mare Nostrum (see edit history) Link to post
Lars H. Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Her et bilde som ikke er manipulert. Hvor er dette? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Worry II Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Vealøs ? Link to post
Lars H. Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Nytt forsøk: Tatt fra Tofteholmen mot Mølen. Løvøya i bakgrunnen til venstre (ganske høy). Eller tatt fra Tofteholmen med Langøya i bakgrunnen? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mare Nostrum Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 #17947 er kanskje Gullholmen i Sverige? Link to post
Lars H. Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Ikke bare kanskje, det er helt korrekt! (#17947) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Svensk Svart 19.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2014 Nu har vi lämnat de nordiska farvattnen. Är det någon som klarar denna blir jag mycket imponerad. Klippan i bakrunden finns med på världsarvslistan. Vi är dryga 8000-9000 km från Kungshamn. Link to post
Lars H. Svart 19.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2014 Den der var ikke lett, et sted i Adriaterhavet?, Nei, sikkert feil. Kanskje heller Kambodsia? Men denne, hvor har vi funnet veien? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 19.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2014 Og hvor har vi høstavsluttning her? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mare Nostrum Svart 20.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2014 Den siste (#17954) er grei, det er Horten (Fishland). Link to post
Mare Nostrum Svart 20.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2014 Hva ble konklusjonen i denne oppgaven? Link to post
Gunga Din Svart 20.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2014 Men denne, hvor har vi funnet veien? det er der du sitter å ser på regatta...........eller studerer ett merklig kunstverk S/Y Gunga Din Link to post
Mare Nostrum Svart 20.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2014 Klädesholmen? Tjörn rundt?? Link to post
bliss X Svart 20.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2014 Hva ble konklusjonen i denne oppgaven? Den står fortsatt åpen Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn