Astor Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Denne da? Utenfor her har jeg ligget noen ganger. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Og til de av dere som ikke har prøvd denne, er det absolutt et sted å anbefale. Her er det godt med kaffe, ikke sant Popeye? Ikke alt for langt fra den forrige litt lenger n/ø. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Båttransport D5L Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 18158 er vel Bergholmen Link to post
Popeye70 Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Og til de av dere som ikke har prøvd denne, er det absolutt et sted å anbefale. Her er det godt med kaffe, ikke sant Popeye? Har en mistanke om at du aldri kommer til å glemme at jeg gikk kaffetom her, All In. :-) SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
All In Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Har en mistanke om at du aldri kommer til å glemme at jeg gikk kaffetom her, All In. :-)"Å gå kaffetom er nesten like ille som å gå dieseltom" er et gammelt jungelord. Link to post
Herman Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Eller tom for gass en uke fra nærmeste land... All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Worry II Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Jeg innser at denne kan være litt vrien, så jeg legger ved et bilde tatt rett ovenfor i en annen retning. Mens vi venter på svar på bildet til Zitt, noe som tar denne ? (bildet er tatt i går) Link to post
Gunga Din Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 en kompis til meg gikk tom for gass på Svalbard..........hadde propanvarmer ombord (+ hele familien!)..... dette er vel en 25 år siden ! --- hva gjorde du da ? ---- ikke noe, vi frøs ! S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 nå blev det for enkelt Worry II !! S/Y Gunga Din Link to post
Worry II Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 nå blev det for enkelt Worry II !! All in mente den var altfor vanskelig, men mulig den ble litt enkel nå, ja Link to post
All In Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Jeg innser at denne kan være litt vrien, så jeg legger ved et bilde tatt rett ovenfor i en annen retning. Kan vi skimte en partysvenske i høyre bildekant? Link to post
Fjord28cs Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Hvor er dette? Ser ikke at vi har fått en løsning på denne. Ser ut til at det kan være fra Vasser eller Tjøme? Link to post
Svensk Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Jeg innser at denne kan være litt vrien, så jeg legger ved et bilde tatt rett ovenfor i en annen retning. :lol: Link to post
Svensk Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Og til de av dere som ikke har prøvd denne, er det absolutt et sted å anbefale. Her er det godt med kaffe, ikke sant Popeye? Nu har jag vritt och vänt på sjökort. Slitit bort allt hår. Sett alla bilder från Norge turer men finner inte fram. Eftersom det smakar gott med kaffe så återstår bara Kaffebokta vid Herföl men får inte bilden att stämma? Link to post
Båttransport D5L Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Svensk , det er Bergholmen .På sydvest siden av Håøya Link to post
Svensk Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Svensk , det er Bergholmen .På sydvest siden av Håøya Vilket Håöya? Nötterö eller Dröback ?? Link to post
Scand Baltic Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Vilket Håöya? Nötterö eller Dröback ?? Drøbak Link to post
Svensk Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Drøbak Phuu. Gott att höra då jag aldrig varit så långt in. Link to post
Zitt Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Ser ikke at vi har fått en løsning på denne. Ser ut til at det kan være fra Vasser eller Tjøme? Jeg fikk en IM av Fjord28ac om at denne ikke hadde fått en løsning. Hint: Vi må til Sverige! Link to post
Svensk Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Jeg fikk en IM av Fjord28ac om at denne ikke hadde fått en løsning. Hint: Vi må til Sverige! Astor regeln. Tips vi är nog norr Hunnebostrand ?? Tror jag Link to post
Zitt Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Ja, mellom Hunnebostrand og Strømstad! Link to post
Svensk Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Ja, mellom Hunnebostrand og Strømstad! Kan vi vara nära Sandviksholmen?? Link to post
Zitt Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Ja, men Hunden - nei, unnskyld Katten er nærmere! Link to post
Svensk Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Ja, men Hunden - nei, unnskyld Katten er nærmere! ??? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn