Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

båtsport : serie C-715

posisjon : N59,01,15 E09,49,02

sted : Paradisbukta ved Håøya itelemark. :flag::sailing:

Mvh At-le :wink:

(red av Bitteliten - jeg la bildene under hvernadre så ikke innlegget ble så bredt) :smiley:

Takk for info. Jeg sjekket i NSSR's ferie og fritidshavner og her står det to bukter på Håøya. en som heter Jordsbukta og en som heter Vervebukta. Er Paradisbukta i nærheten?

Takk for info. Jeg sjekket i NSSR's ferie og fritidshavner og her står det to bukter på Håøya. en som heter Jordsbukta og en som heter Vervebukta. Er Paradisbukta i nærheten?

Jordsbukta kalles paradisbukta på "folkemunne".

Navnet Vervebukta var ukjent for meg. Men det ligger en bukt på nordsiden som kalles Skolebukta, mulig det er det samme.

Syns faktiskt at Skolebukta er bedre enn Paradisbukta, så lenge det ikke blir noe Nordavind.

Det er merkede stier mellom de forskjellioge buktene. Hvis vi er i området så er en stopp på Håøya obligatoriskt.

Mariell

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Dette er jo drømmesvingen på Nidelva. På ene siden ligger Nidelv båtbyggeri. På andre siden ligger Windy. Ble litt fornærmet over at du ikke hadde merket det av på bildet ditt :wink::lol:

Woops! :blush::blush:

Beklager så mye.... For oss som bodde på "Nidelv siden" av elva var Windy liksom mye fjernerer... Dog ingen unskyldning...

Aaaahhh ja husker det. uff. Var der ofte fisker !

At-le :rolleyes:

De fleste passerer langsmed og i god avstand, mens de som kommer fra Vestfoldsiden stort sette snur etter et opphold i Bastøbukta. Falt for arkitekturen på naustet. :cool::smiley:

Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! :smiley:

Navnet Vervebukta var ukjent for meg. Men det ligger en bukt på nordsiden som kalles Skolebukta, mulig det er det samme.

Syns faktiskt at Skolebukta er bedre enn Paradisbukta, så lenge det ikke blir noe Nordavind.

Det er merkede stier mellom de forskjellioge buktene. Hvis vi er i området så er en stopp på Håøya obligatoriskt.

Mariell

Det er samme sted på nordenden! Fint der også hvis det ikke er nordavind!

Hei.

Riktig sted er paradisbukta. Men Jordsbukta er litt lenge bort. Begge er samme i Håøya. :drink:

Vervebukta :confused:

Mvh At-le :wink:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...