Gunga Din Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Prøver meg igjen. Mange prominente medlemmer har helt sikkert vært her. Vil bl.a. anta at både stålfarere, torskefaren, en og annen Læsøfarer og kanskje en Najadpilot har dradd forbi. du får ge oss en hint eller ett något större urklipp! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Oteren Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Prøver med en liten nøtt.....om den er lett eller vanskelig får vi se... Det var den dagen i år som en bare ser frem til skal gjenta seg til neste år..... Tips.......sørlandet Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 du får ge oss en hint eller ett något större urklipp! Den grønne streken har vært mye omtalt i år. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Verrie Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Prøver med en liten nøtt.....om den er lett eller vanskelig får vi se... Det var den dagen i år som en bare ser frem til skal gjenta seg til neste år..... Tips.......sørlandet Vestsiden av skauerrøya, litt utover derfra ? Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Vestsiden av skauerrøya, litt utover derfra ? .......må sørover..... Sitér dette innlegget Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Oteren, disse trærne på holmen er ganske rette til å være så langt ute i havga...ops...pet . Dette kan minne meg litt om holmene nede i Søgne skjærgården. Jeg har ikke noe navn forløpig, men er jeg på rett spor(fjord) Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Oteren Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Oteren, disse trærne på holmen er ganske rette til å være så langt ute i havga...ops...pet . Dette kan minne meg litt om holmene nede i Søgne skjærgården. Jeg har ikke noe navn forløpig, men er jeg på rett spor(fjord) Det du ser utover....skal vi kalle det Skagerak og ikke.... :nono: Du er vel omtrent like langt (kort) unna som Perlen.....dvs midt i mellom sånn ca....... Sitér dette innlegget Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Skal vi se....tenk.. Når jeg kommer sørfra inn mot Gamle Hellesund så lå det vell noen holmer ut mot Skagerak Lyngholmene eller noe sånt.... Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
jada Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Astor, kan den nøtten din være Kragerø?? Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Det er en stille søndag i april på Merdø ja, ingen andre enn oss på hele stranda og velsignet stille. Den var kanskje for lett denne da? Lett var det ikke Jeg var slettes ikke sikker, men mente å huske at det står en slik bu på stranda på Merdø. Og når ikke noe annet på bildet "diskvalifiserte" dette området så......... Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Skal vi se....tenk.. Når jeg kommer sørfra inn mot Gamle Hellesund så lå det vell noen holmer ut mot Skagerak Lyngholmene eller noe sånt.... ...beklager... ...du har kjørt for langt......må snu sørover... Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Astor, kan den nøtten din være Kragerø?? Jada, du må vente lenge på svaret ditt, nu sitter vel han Astor under spanias sin ubarmhjertige og ugjestmilde sol Jeg er rimelig sikker på at det overhode ikke er noen som misunner ham akkurat det ! Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Jeg er rimelig sikker på at det overhode ikke er noen som misunner ham akkurat det ! Nei; hva er vel Spanias milde sol, serranoskinke, rødvin, heite senoritas og billige flatfyll; mot litt skikkelig Norsk november drittvær ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Tengte jeg skulle løfte frem innlegg #563 , men det finner jeg ikke ut av. Er det noen tips her ? Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Gunga Din Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Og hvor er dette da montro ?? Kansje lettere en en grønn strek her er den W-945 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
REM Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Tengte jeg skulle løfte frem innlegg #563 , men det finner jeg ikke ut av. Er det noen tips her ? Du bare knytter en kommentar (svarer) på det innlegget du ønsker å løfte, (feks. løftet) Da vil innlegget legge seg på topp. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Takk Gunga Din. Bildet er fra dit hjemland og `rem`har vert der før, iallefal i to tidligere `Hvor er dette ?`Kansj han ikke beveget seg så langt opp på land. Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Gunga Din Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Takk Gunga Din. Bildet er fra dit hjemland og `rem`har vert der før, iallefal i to tidligere `Hvor er dette ?`Kansj han ikke beveget seg så langt opp på land.Jöss, jag kände inte igen mig....dom der små husen har jag aldrig sett förrut...... kan det vara Sannäsfjorden in, baksidan Havstensund ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
REM Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 (redigert) her er den W-945Selvfølgelig W-945, jeg ser det jo nå. Det er "Pilgrimen" sør for Gullholmen. Gullholmen skimtes i bakgrunnen. Redigert 18.November.2005 av rem (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Gunga Din : rem : Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Gunga Din Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Gunga Din : rem : Fan oxo...!!!! har ju seglat förbi någon gång,men aldrig lagt merke till dom små husen....... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Jeg er fortsatt i grannlandet, men hvor ? Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Suzuki Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 (redigert) Gluppö ? Suzuki Redigert 18.November.2005 av Suzuki (see edit history) Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Susuki : ja da , den ble ikke gammel. Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Suzuki Svart 18.November.2005 Link til dette innlegget Svart 18.November.2005 Susuki : ja da , den ble ikke gammel. Lå på den gamle seilskute plassen der seilbåtene ligger på bildet i fjor høst. Da blåste det 17ms på maks på Väderörna, om jeg ikke husker feil. Gikk opp til topps på øya, men holdt på å blåse ned. Makeløst fint sted, med plass til alle. Fin sandstrand, med LAAANG grunne inne ved sopmaja`n.' Absolutt et sted vi vil tilbake til.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.