Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Den var fullastet når den gikk på mener jeg å ha hørt ? Er du interessert i dette Gunga så ta en tur innom Rød Motor. Finn har en fæl historie om en 1 sylindret motor de satte inn i en av dem. Den 3dje som ble bygget mener jeg å huske er blitt til molo borte i Østfold. Alt med forbehold pga teflon hukommelse.

Bilde

Mens vi er ute i mørket, hvor er dette og når er bildet tatt ?

Nå erdet snart :sleep: Så ledetråder kommer ikke før i morgen

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Denne blir vel ikke for vanskelig vil jeg tro, bildet er tatt i går søndag klokken 12.00

Bilde

Bildet er tatt med mobilen på min søndagstur.. Forøvrig et godt kjent landemerke som ligger ved min bolig som benyttes i ukedagene

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Etter en lang natts søvn :sleep: er det bare kommet forslag fra Fenix på Tjelleskjær. Det er jo også en vakker plass, men dette er fra Norge.

Det er fullmåne sett mot syd... :wink:

O.H.

Denne blir vel ikke for vanskelig vil jeg tro, bildet er tatt i går søndag klokken 12.00

Bilde

Bildet er tatt med mobilen på min søndagstur.. Forøvrig et godt kjent landemerke som ligger ved min bolig som benyttes i ukedagene

Det er ikke Langøytangen, det er på vestlandet. I søndre deler av Hordaland, på grensen til Rogaland. Jeg er jo ukependler til denne landsdelen ....

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført

Noen som greier denne nøtten før de legger seg?

Ramsholmen eller Tofteholmene? Redigert av rem (see edit history)

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Ryvarden fyr!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Ryvarden fyr!

For de lokale er jo dette ren plankekjøring :yesnod:

Prøver meg igjen.

Mange prominente medlemmer har helt sikkert vært her.

Vil bl.a. anta at både stålfarere, torskefaren, en og annen Læsøfarer og kanskje en Najadpilot har dradd forbi.

Dette var en skikkelig nøtt, og jeg mener skikkelig vansklig nøtt ,men... :headbang:

Jeg tror jeg er på sporet og prøver et skudd i blinde.

Lofod nord for Kattholmen i Singlefjorden i Østfold. Grønn strek er skillet mellom Norge og verdens største land, utlandet.

O.H.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...