Slagskibet Svart 20.November.2005 Link til dette innlegget Svart 20.November.2005 Den var fullastet når den gikk på mener jeg å ha hørt ? Er du interessert i dette Gunga så ta en tur innom Rød Motor. Finn har en fæl historie om en 1 sylindret motor de satte inn i en av dem. Den 3dje som ble bygget mener jeg å huske er blitt til molo borte i Østfold. Alt med forbehold pga teflon hukommelse. Link to post
jada Svart 20.November.2005 Link til dette innlegget Svart 20.November.2005 W-945, dette erJomfruland, slik som også Gladiator foreslår Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 20.November.2005 Link til dette innlegget Svart 20.November.2005 jada og Gladiator, det er helt riktig Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Gerhard Svart 20.November.2005 Link til dette innlegget Svart 20.November.2005 Nidelven ved Arendal? Lars H. Lagt til: Det ER Nidelven, du har jo kalt bildet nidelven.jpg Det så jeg etter at jeg hadde svart først! Lars H. Ja det er et gammelt triks. Jeg var veldig fornøyd da jeg klarte å sende noen på feil side av fjorden. Gerhard Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 20.November.2005 Link til dette innlegget Svart 20.November.2005 Var det en dekkamast jeg så og da blir det vel Jomfruland. Masta er borte nå. Jomfruland it is, men noen decca-mast finner jeg ikke på bildet. "Pinnen" i toppen er vel fyrets lynavleder elns? M/Y Ellen Marie . www.g-mt.no Link to post
Allan E Svart 20.November.2005 Link til dette innlegget Svart 20.November.2005 men noen decca-mast finner jeg ikke på bildet. Se på midten av bilde så ser du mast og bardun. Link to post
cleo Svart 20.November.2005 Link til dette innlegget Svart 20.November.2005 Artig dette her så jeg prøver meg på en ny en. Hvor er dette? Livet er herlig på solkysten! Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 20.November.2005 Link til dette innlegget Svart 20.November.2005 Se på midten av bilde så ser du mast og bardun.javisst, du har aldeles rett M/Y Ellen Marie . www.g-mt.no Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 20.November.2005 Link til dette innlegget Svart 20.November.2005 (redigert) Artig dette her så jeg prøver meg på en ny en. Hvor er dette?Det må da vel være i Andedammen på Siktesøya, Porsgrunn Kommune, eller... M/Y Ellen Marie Redigert 20.November.2005 av M/Y Ellen Marie (see edit history) . www.g-mt.no Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 20.November.2005 Link til dette innlegget Svart 20.November.2005 Mens vi er ute i mørket, hvor er dette og når er bildet tatt ? Nå erdet snart Så ledetråder kommer ikke før i morgen Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
cleo Svart 20.November.2005 Link til dette innlegget Svart 20.November.2005 Det må da vel være i Andedammen på Siktesøya, Porsgrunn Kommune, eller... M/Y Ellen Marie Andedammen er helt riktig! Livet er herlig på solkysten! Link to post
Fenix Svart 20.November.2005 Link til dette innlegget Svart 20.November.2005 Mens vi er ute i mørket, hvor er dette og når er bildet tatt ? Nå erdet snart Så ledetråder kommer ikke før i morgen Tjälleskär? Link to post
Sydvesten Svart 21.November.2005 Link til dette innlegget Svart 21.November.2005 Denne blir vel ikke for vanskelig vil jeg tro, bildet er tatt i går søndag klokken 12.00 Bildet er tatt med mobilen på min søndagstur.. Forøvrig et godt kjent landemerke som ligger ved min bolig som benyttes i ukedagene Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 21.November.2005 Link til dette innlegget Svart 21.November.2005 Etter en lang natts søvn er det bare kommet forslag fra Fenix på Tjelleskjær. Det er jo også en vakker plass, men dette er fra Norge. Det er fullmåne sett mot syd... Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 21.November.2005 Link til dette innlegget Svart 21.November.2005 Sydvesten: Tipper på Langøtangen. Syd på Langøya vad Langesund. Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 21.November.2005 Link til dette innlegget Svart 21.November.2005 Sydvesten: Tipper på Langøtangen. Syd på Langøya vad Langesund. hmmm. nei, jeg vet ikke svaret, men Langøytangen er det IKKE. M/Y Ellen Marie . www.g-mt.no Link to post
cleo Svart 21.November.2005 Link til dette innlegget Svart 21.November.2005 Noen som greier denne nøtten før de legger seg? Livet er herlig på solkysten! Link to post
Skipper Worse Svart 21.November.2005 Link til dette innlegget Svart 21.November.2005 Jeg lurer fæltpå den grønne streken. Får vi snart vite hvor det er og hva streken er for noe rart? I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Krapyl Svart 21.November.2005 Link til dette innlegget Svart 21.November.2005 hva streken er for noe rart? Streken er grensa mellom EU og uttafor. Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Sydvesten Svart 22.November.2005 Link til dette innlegget Svart 22.November.2005 Denne blir vel ikke for vanskelig vil jeg tro, bildet er tatt i går søndag klokken 12.00 Bildet er tatt med mobilen på min søndagstur.. Forøvrig et godt kjent landemerke som ligger ved min bolig som benyttes i ukedagene Det er ikke Langøytangen, det er på vestlandet. I søndre deler av Hordaland, på grensen til Rogaland. Jeg er jo ukependler til denne landsdelen .... Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
REM Svart 22.November.2005 Link til dette innlegget Svart 22.November.2005 (redigert) Noen som greier denne nøtten før de legger seg?Ramsholmen eller Tofteholmene? Redigert 22.November.2005 av rem (see edit history) Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
index Svart 22.November.2005 Link til dette innlegget Svart 22.November.2005 Denne blir vel ikke for vanskelig vil jeg tro, bildet er tatt i går søndag klokken 12.00 Bildet er tatt med mobilen på min søndagstur.. Forøvrig et godt kjent landemerke som ligger ved min bolig som benyttes i ukedagene Ryvarden fyr! "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sydvesten Svart 22.November.2005 Link til dette innlegget Svart 22.November.2005 Ryvarden fyr!For de lokale er jo dette ren plankekjøring Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
index Svart 22.November.2005 Link til dette innlegget Svart 22.November.2005 Joda... Men det var nå kjekt med noe jeg kunne svaret på også da . MÅTTE bare svare... . "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 22.November.2005 Link til dette innlegget Svart 22.November.2005 Prøver meg igjen. Mange prominente medlemmer har helt sikkert vært her. Vil bl.a. anta at både stålfarere, torskefaren, en og annen Læsøfarer og kanskje en Najadpilot har dradd forbi. Dette var en skikkelig nøtt, og jeg mener skikkelig vansklig nøtt ,men... Jeg tror jeg er på sporet og prøver et skudd i blinde. Lofod nord for Kattholmen i Singlefjorden i Østfold. Grønn strek er skillet mellom Norge og verdens største land, utlandet. Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn