Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Dette var en skikkelig nøtt, og jeg mener skikkelig vansklig nøtt ,men... :headbang:

Jeg tror jeg er på sporet og prøver et skudd i blinde.

Lofod nord for Kattholmen i Singlefjorden i Østfold. Grønn strek er skillet mellom Norge og verdens største land, utlandet.

:yesnod:

Regnet med at Lofotskjær fikk noen til å tenke på andre deler av landet.

Store Norske Kullseilingskompani.

Bilde

Mens vi er ute i mørket, hvor er dette og når er bildet tatt ?

Nå erdet snart :sleep: Så ledetråder kommer ikke før i morgen

Dagens ledetråd: Er det en` Håntverker`vi ser der i høyre bildekant...

Redigert av W-945 (see edit history)

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Legger ut et nytt bilde her.. Denne gangen er vi på østlandet.Det kan jo se siden det er blå himmel :lol::lol:

Bilde

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Goggen: Det er riktig det. bildet er tatt ved fullmåne i Juli i 2004. det var omtrent da sommeren kom i fjor.Håntverkeren er Murærn som vi sier her i Sandefjord.

Caluna: Bildet er tatt omtrent inn på land der det står `R` i SvenneR havna på kartet ditt.Nordvest for den røde prikken din.

O.H.

Er vel Skolebukta på nordsiden av Håøya??

Mariell

Kan ikke være mere enig, forøvrig en flott plass når det blåser alt annet enn nordavind

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført

Denne kan vel være litt værre, noen drar nok kjensel båten i allefall... Bildet er tatt i September i år. Forøvrig så er det lettmatrosen(den letteste av dem) som beundrer en kjær venn.

Bilde

Det er kun båt og motorsykkel som står i hodet på han stakkar... er nok betydelig miljøskadet :wink:

Var vel ikke for vanskelig nei...

Jepp er enig der, det er felles stund for TV skjermen kvart over 8 lørdagsmorgen når ukens episode av Eias kommer. Far og sønn koser deg meget.... Dette kan absolutt anbefales for de voksne også... Er så mye god voksen humor som er pakket inn der..

Puerto de Mogan. Til venstre/bakenfor deg er opplagsplassen for diverse fartøier i varierende grad av oppussing o.l.. Bygningen fra høire mot venstre i midten av billedet huser bl. a. en god fiskerestaurant, foruten fiskemottaket. Fyrlykten med egen restaurant lenger ute i samme retning som dette byggverk peker. Samme sted forefinnes den berømte Yellow Submarine med hvilken man kan la seg transportere ned i det atlantiske dyp for å se hva som måtte finnes der nede. :yesnod:

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Bilde

Reiste forbi her i sommer. Prøvde i farten å ta bilde av navnskiltet på naustet her, men det rakk jeg ikke

Så spørsmålet blir: Hvor er jeg og hva står på skiltet? Det Siste hvet jeg ikke selv engang, men det er nok en del som har seilt forbi her og lagt merke til det.

O.H.

Puerto de Mogan. Til venstre/bakenfor deg er opplagsplassen for diverse fartøier i varierende grad av oppussing o.l.. Bygningen fra høire mot venstre i midten av billedet huser bl. a. en god fiskerestaurant, foruten fiskemottaket. Fyrlykten med egen restaurant lenger ute i samme retning som dette byggverk peker. Samme sted forefinnes den berømte Yellow Submarine med hvilken man kan la seg transportere ned i det atlantiske dyp for å se hva som måtte finnes der nede. :yesnod:

Helt riktig!

Pluss for koslig sted, riktig temp mange blondiner.

Minus for lite med skjærgård.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

I denne mørketid kan jo jeg også drømme tilbake til sydligere trakter. Hvor var jeg da jeg tok dette bildet?

Bilde

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...