Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Vi kom til havn i skumringen i fjor sommer. Hvor?

Bilde

Hei.

Dere er på vei inn til den gamle fiskehavnen på Kalvön utenfor Havstensund i Sverige.

Klikker du her finner du en reportasje med mange bilder fra en av de mange gangene vi har vært der.

Bilde

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Astor har funnet en fredlig plett. Men hvor?

Fin plass det der Astor, men litt utsatt ved Sønnavind. Du har vel beveget deg omlag ei halv kvartmil fra hjemmehavna tenker jeg? Rett Øst. Redigert av rem (see edit history)

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Fin plass det der Astor, men litt utsatt ved Sønnavind. Du har vel beveget deg omlag ei halv kvartmil fra hjemmehavna tenker jeg? Rett Øst.

:yesnod: Trodde ikke du tok denne!

korrigering, det er syd øst siden av gråøya men lite sol etter kl 1700 :flag:

Ca. 100 meter fra Lykken!

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Om Herren ville være så venlig å slukke cigarren slik at røkteppet letter litt,og han tar på seg SEGLASSENE, så kan han skue litt til høyre i biledet og se 2 knøttesmå blondiner på svabjerget. Og sett nå ikke cognacen i vrangstrupen når de nu oppdager dette vakre skue... :nono: :wink:

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...