Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Prøver med en liten nøtt.....om den er lett eller vanskelig får vi se... :crazy:

Det var den dagen i år som en bare ser frem til skal gjenta seg til neste år..... :cool:

Tips.......sørlandet

Bilde

Løfter denne.

Det har vært nærme tidligere, men ikke fått rett svar ennå. Stedet ligger rett ved Kvåsefjorden........

Legger ved et bilde til fra en annen retning denne gang, første bildet er tatt fra omtrent midt på det andre bildet.

Bilde

Skulle til å tippe Stauper, men tror ikke sundet der har noe navn. Kan også se ut som sundet mellom de to minste Arøyene (hjemme i Vestfold!!!!), men det har jeg alltid trodd het bare Bukkespranget? Kan være der, men jeg får det ikke til å rime med ...sund-navn?

Du har helt rett Sigurd, det er bukkespranget! Liten glipp av meg, men det var et forsøk på å lede dere til et sted ved navn "spranget" i nærheten(ordet som manglet) av Langesund!

Livet er herlig på solkysten!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...