henboe Svart 18.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2005 Har båten min der nå! på bokerøya Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 18.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2005 Noen som klarer denne? Tips: Sør for Oslo, og forbi færder... Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 18.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2005 Har båten min der nå! på bokerøya Sitter ved vinduskarmen og ser ned mot båtplassen din. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
henboe Svart 18.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2005 Sitter ved vinduskarmen og ser ned mot båtplassen din.Åja. Har den der, da jeg holder på med motorskifte! Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 19.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2005 Hadde først tenkt å sette opp en Astor-regel. Men her er det fritt for alle.Det er helt greit Astor da jeg er utenfor 2 mils regelen når det gjelder svelvik Men ikke San Pole Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 19.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2005 Noen som klarer denne? Tips: Sør for Oslo, og forbi færder... Nei, aner ikke hvor det er, men et vakkert bilde var det i hvert fall!! mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 19.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2005 Noen som klarer denne? Tips: Sør for Oslo, og forbi færder... Undres om det er lille Torungen vi ser. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
henboe Svart 19.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2005 Undres om det er lille Torungen vi ser. Det er helt korrekt!!! Sitér dette innlegget Link to post
cleo Svart 19.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2005 Noen som har passert denne trange plassen, så fortell hvor det er? Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 19.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2005 Her omtrent ??? Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Faxen Svart 19.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2005 Kunne vært en plass i blindleia? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Oteren Svart 19.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2005 Ny Hellesund....Olavsundet....W-945, men er Cleo samme plass? Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 19.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2005 Prøver med en liten nøtt.....om den er lett eller vanskelig får vi se... Det var den dagen i år som en bare ser frem til skal gjenta seg til neste år..... Tips.......sørlandet Løfter denne. Det har vært nærme tidligere, men ikke fått rett svar ennå. Stedet ligger rett ved Kvåsefjorden........ Legger ved et bilde til fra en annen retning denne gang, første bildet er tatt fra omtrent midt på det andre bildet. Sitér dette innlegget Link to post
cleo Svart 19.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2005 Ny Hellesund....Olavsundet....W-945, men er Cleo samme plass?Nei, cleo er ikke så langt sørover! Vi tar "spranget" tilbake, det ligger ikke i Hellesund men i .....sund! Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
Sigurd Svart 19.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2005 (redigert) Ikke Hellesund men i .....sund!Skulle til å tippe Stauper, men tror ikke sundet der har noe navn. Kan også se ut som sundet mellom de to minste Arøyene (hjemme i Vestfold!!!!), men det har jeg alltid trodd het bare Bukkespranget? Kan være der, men jeg får det ikke til å rime med ...sund-navn? Redigert 19.Desember.2005 av Sigurd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
cleo Svart 20.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2005 Skulle til å tippe Stauper, men tror ikke sundet der har noe navn. Kan også se ut som sundet mellom de to minste Arøyene (hjemme i Vestfold!!!!), men det har jeg alltid trodd het bare Bukkespranget? Kan være der, men jeg får det ikke til å rime med ...sund-navn?Du har helt rett Sigurd, det er bukkespranget! Liten glipp av meg, men det var et forsøk på å lede dere til et sted ved navn "spranget" i nærheten(ordet som manglet) av Langesund! Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
cleo Svart 20.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2005 Da kan vi like godt ta en til. Noen som har ligget her og vet hvor vi er? Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
Krapyl Svart 20.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2005 Port Ami? Ramsholmen og Østre Bollæren i bakgrunnen? Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
cleo Svart 20.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2005 Port Ami? Ramsholmen og Østre Bollæren i bakgrunnen? skal vi se så langt må vi vel fjerne hele Tjøme! Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 20.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2005 Det skulle vel ikke være samme skjæret vi ser der mot nord Daligger jeg på vest sida av nordbukta på Havnholmen ved Tallakshavn, helt ytterst i Tønsbergfjorden. Neste landmerke er tønna. Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
cleo Svart 20.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2005 Det skulle vel ikke være samme skjæret vi ser der mot nord Daligger jeg på vest sida av nordbukta på Havnholmen ved Tallakshavn, helt ytterst i Tønsbergfjorden. Neste landmerke er tønna. Riktig! Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
Mariell Svart 20.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2005 Tallakshavn er flott. Men det er altid ett men. Har en tendens til å bli mye svell der. Men du verden i finvær så ligger du jo helt nydlig helt uti havgapet. 175 grader og Skagen er neste stopp. Mariell Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Blanco Svart 20.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2005 Er det noen som kjenner denne profilen? Jeg vet at i hvertfall en av Båtplassens medlemmer var der da bildet ble tatt. Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Blanco Svart 21.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2005 rart ingen tar denne? Skipper Worse har vært der. Mange må forbi her. Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Baywatch Svart 21.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2005 Er vi i Kvinnherad et sted? Rosendal? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.