Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Kan det være Prinsesse Ragnhild ute i fjorden på bildet over( Drøbak)?

Her et annet blilde fra Tjøme. Ca 1970

Bilde

Her et foto fra 40 tallet. Men hvilken elv er dette ? Legg merke til festningen. Båtene hadde vært samleobjekter idag

Bilde

Dette er jo et gammelt bilde også. Vestpå.... 50-60 tallet

Bilde

www.(-- reference to evil site removed --)

Redigert av havgaaaaapet (see edit history)

Det sto det ingenting om! :cool:

Astor?? Her på denne tida? Er ikke du og pappegøyene i Horten da? Eller har du kanskje innstallert trådløst LAN?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Bildet er fra dine kanter, Perlen ( ca 1970) Mange av husene er fra 1800 tallet. De første ble oppført allerede på 1600 tallet. Bilde

Kan det være Brekkestø ?

Et siste bilde .

Det er vel ingen grunn til at det skal være siste, hvis du har fler.

For øvrig synes jeg det ofte kan være fint med et bilde sammen med svaret. Det gir ofte en "Å ja, nå ser jeg det" - følelse.

Gerhard

Jeg prøver denne en gang til. Resonnementrekka druknet vist i digre bilder.

Bilde

Hvor er dette mon tro?

Trønderen vår lusker, perifert, i bakgrunnen.

Jeg tror trønderen ville ha en god dagsreise fra Fladstrand skulle han spist på 2have på den danske versjonen av Grenen.

Hit til denne Grenen ville han hatt en grei spasertur som avveksling fra en av sine kjente eskapader.

Store Norske Kullseilingskompani.

Skjønner ikke helt hensikten med å kopiere inn gamle postkort fra Bergen her, men.....

Passer bedre som "magefyll" på HG's sider.

Nydelige bilder med masse flotte båter ! Hadde det vært bedre med masser av "Tupperware" nimbuster ? :confused:

"Skal bildene publiseres bør i alle fall kilden fremstå!" ....Hva mener du egentlig her Astor ? At ethvert bilde som skal publisers skal ha kildehenvisning ?? :confused:

Redigert av LK6647 (see edit history)

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...