Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Det var godt å se noen bilder fra nord Norge!!!!!!!!

Ja, takk i like måte!

:flag:

Dersom du har tid til å laste ned en kvalitetsversjon av samme filmen -

på hele 24000kBytes, så har du den her.

En smule reklame for Nord-Norge, som kanskje setter lengselen i gang

hos noen og enhver av oss.

Men husk at fila er noe stor for de med evt. MoDem-kommunikasjon.

Du høyreklikker HER og laster ned.

God fornøyelse!

:flag:

Redigert av jma001 (see edit history)

Hei og velkommen til Baatplassen. Du som er ny vet sikkert ikke at vi har en tråd som heter:

Hvor er dette kjente stedet?

Kan du legge dette over dit, så hadde det vært fint. Da er det lettere å holde orden på de ulike temaene.

Fint å få med nye, da du kanskje har mer å komme med i samme kategori.

Du må gjerne sette bildene på bedre pixel. Du har 50 kb til rådighet for hvert bilde.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Hvor er dette?

Litt uvanlig vinkel, men de må jo være Storø. Vi har relativt nylig lært at øygruppa har fått sitt navn fordi det er et usedvanlig værhardt sted, ikke fordi det har vært benyttet som beitested for sauer, slik vi lenge har trodd. Redigert av rem (see edit history)

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Et nydelig bilde forøvrig. Jeg har aldri vært der ute , men ser jo nå at det er en plass som MÅ besøkes neste gang jeg er på de kanter. Er det greit å komme inn der ved moloen ?

Ja, men vær obs på ei grunne før du svinger inn, akkurat der du ser det sveller på bildet. Gå forøvrig inn fra NØ slik som bildet er orientert. Moloen fylles raskt opp på sommeren, men det er også fine plasser med bolter i fjellet i bukta ovenfor moloen.

Redigert. Jeg glemte i farta å nevne at det er overettmerker malt i fjellet slik at du skal unngå den grunna jeg snakket om. To merker i bergveggen i bukta vestafor moloen, og to merker østafor moloen for å veilede deg inn den relativt trange åpningen.

Redigert av rem (see edit history)

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Et nydelig bilde forøvrig. Jeg har aldri vært der ute , men ser jo nå at det er en plass som MÅ besøkes neste gang jeg er på de kanter. Er det greit å komme inn der ved moloen ?

Har heller aldri vært der, men var godt på vei en gang. Ut fra Gule humpen - kryssa og kryssa og kryssa men øyene kom aldri nærmere og seile skulle vi. :smiley: Til slutt ga vi opp og satte en annen kurs. Havna i Kragerø i steden :headbang:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...