Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Ja, Reine i Lofoten er riktig. Se kartet ovenfor.

Dersom du har vært i Trollfjorden har du kanskje kruset forbi denne lille idyllen like utenfor?

På bildet ser du de "trollske fjell" rundt Trollfjorden i bakgrunnen.

Vakkert er det i alle fall:

Bilde

Her ser du kartet, som viser idyllen i forhold til Trollfjorden:

Bilde

Redigert av jma001 (see edit history)

Hei jma 001.

Jeg husker ikke mye siste. men mange vakker i lofoten. :yesnod:

Synes det er spesial sted i Unstad, ikke lang vei fra borg (vikinghus) der. Har du vært der? :confused:

At-le

Nei, jeg har desverre ikke besøkt yttersida av Vestvågøy.

Plassen du nevner, Unstad, hvor ligger den dersom du tar utgangspunkt i f.eks. Tangstad eller Ramberg på kartet som jeg legger nedenfor?

Bilde

Nei, jeg har desverre ikke besøkt yttersida av Vestvågøy.

Plassen du nevner, Unstad, hvor ligger den dersom du tar utgangspunkt i f.eks. Tangstad eller Ramberg på kartet som jeg legger nedenfor?

Bilde

Hei.

Det er ikke mange båt der, flest små båter ligger land pga sterk strøm i sjø, vind og bølger fra havet. Noen bruker der som wakeboard osv stor bølger. Men det er farlig.

Vi gikk tur rund fra unstad til eggum vanskelig terreng sti bratt fjell. Fint tur. Også fiske ørret(små ørret).

At-le :flag:

Hvor er dette

Et meget vakkert sted!

Det burde så absolutt vært en reklameposter for Nordvestlandet. :yesnod:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Legger inn en lett sak som mange har sett... forøvrig en morsom båt

Bilde

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Legger inn en lett sak som mange har sett... forøvrig en morsom båt

Den ligger i Nyhavn i København - men båtens historie kjenner jeg ikke....

Hadde et bilde av den på mobilen jeg også - fra november i fjor...

Bilde

Redigert av goggen (see edit history)

Den var ikke så vanskelig.... det lå et fyrskib til litt lengere ut i Nyhavn også... men kikket ikke nærmere på det.... Synes det er flotte skib som det heter der..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

... ikke så veldig langt fra Ålesund

Kan det være Stadtlandet helt til venstre og bilde tatt fra Gurskøy eller deromkring?

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...