jma001 Svart 17.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2006 (redigert) Dårlig bildekvalitet, men hvor er dette? Redigert 17.Februar.2006 av jma001 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 17.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2006 Dårlig bildekvalitet, men hvor er dette? Er det Trollfjorden i Lofoten??? Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
jma001 Svart 17.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2006 Trollfjorden i Lofoten er riktig. Hvilket sted har vi på bildet nedenfor? (Av hensyn til søringer, som ikke har kjennskap til den nordlige delen av landet, røper jeg at vi fortsatt er i Lofoten...?) Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 17.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2006 Trollfjorden i Lofoten er riktig. Hvilket sted har vi på bildet nedenfor? (Av hensyn til søringer, som ikke har kjennskap til den nordlige delen av landet, røper jeg at vi fortsatt er i Lofoten...?) Å i lofoten? At-le Sitér dette innlegget Link to post
jma001 Svart 17.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2006 (redigert) Å i lofoten? At-le Å, som er ytterst i Lofoten er ikke riktig, men du treffer nesten. Litt lenger innover i forhold til Å - (jfr. kartet nedenfor) - så har du plassen, som heter Reine: Redigert 17.Februar.2006 av jma001 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 17.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2006 Reine, Hamnøy? Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 17.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2006 Å, som er ytterst i Lofoten er ikke riktig, men du treffer nesten. Litt lenger innover i forhold til Å - (jfr. kartet nedenfor) - så har du plassen: Vi var der ca 10 år siden og koselig mange steder der.Tipper : Reine? At-le Sitér dette innlegget Link to post
jma001 Svart 17.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2006 (redigert) Ja, Reine i Lofoten er riktig. Se kartet ovenfor. Dersom du har vært i Trollfjorden har du kanskje kruset forbi denne lille idyllen like utenfor? På bildet ser du de "trollske fjell" rundt Trollfjorden i bakgrunnen. Vakkert er det i alle fall: Her ser du kartet, som viser idyllen i forhold til Trollfjorden: Redigert 17.Februar.2006 av jma001 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 17.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2006 Hei jma 001. Jeg husker ikke mye siste. men mange vakker i lofoten. Synes det er spesial sted i Unstad, ikke lang vei fra borg (vikinghus) der. Har du vært der? At-le Sitér dette innlegget Link to post
jma001 Svart 17.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2006 Hei jma 001. Jeg husker ikke mye siste. men mange vakker i lofoten. Synes det er spesial sted i Unstad, ikke lang vei fra borg (vikinghus) der. Har du vært der? At-le Nei, jeg har desverre ikke besøkt yttersida av Vestvågøy. Plassen du nevner, Unstad, hvor ligger den dersom du tar utgangspunkt i f.eks. Tangstad eller Ramberg på kartet som jeg legger nedenfor? Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 17.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2006 Nei, jeg har desverre ikke besøkt yttersida av Vestvågøy. Plassen du nevner, Unstad, hvor ligger den dersom du tar utgangspunkt i f.eks. Tangstad eller Ramberg på kartet som jeg legger nedenfor? Hei.Det er ikke mange båt der, flest små båter ligger land pga sterk strøm i sjø, vind og bølger fra havet. Noen bruker der som wakeboard osv stor bølger. Men det er farlig. Vi gikk tur rund fra unstad til eggum vanskelig terreng sti bratt fjell. Fint tur. Også fiske ørret(små ørret). At-le Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 22.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2006 Hvor er dette Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Skipper Worse Svart 22.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2006 Den første assosiasjon keg fikk var Gibraltar. Så, siden det ikke er en million å vinne. våger jeg det forslaget. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Trophy Svart 22.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2006 nordvestlandet igår Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
vikers Svart 22.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2006 Hvor er dette Et meget vakkert sted! Det burde så absolutt vært en reklameposter for Nordvestlandet. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Trophy Svart 22.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2006 (redigert) Ett til som kanskje sier dere litt mer Redigert 22.Februar.2006 av Trophy (see edit history) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Goddis77 Svart 22.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2006 Fantastiske farger måtte bare si det Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 23.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2006 Hei proff Trophy NYDELIG bilder At-le Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 23.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2006 Legger inn en lett sak som mange har sett... forøvrig en morsom båt Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
goggen Svart 23.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2006 (redigert) Legger inn en lett sak som mange har sett... forøvrig en morsom båt Den ligger i Nyhavn i København - men båtens historie kjenner jeg ikke.... Hadde et bilde av den på mobilen jeg også - fra november i fjor... Redigert 23.Februar.2006 av goggen (see edit history) Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
tuffff Svart 23.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2006 Historien til fyrskipet finner du her http://www.natmus.dk/sw593.asp mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 23.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2006 Den var ikke så vanskelig.... det lå et fyrskib til litt lengere ut i Nyhavn også... men kikket ikke nærmere på det.... Synes det er flotte skib som det heter der.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Trophy Svart 23.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2006 Ett til som kanskje sier dere litt mer Må bare si at det er ikke jeg som har tatt bildene For å få fart på gjettingen så ligger det ikke så veldig langt fra Ålesund Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
SveinHa Svart 23.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2006 ... ikke så veldig langt fra ÅlesundKan det være Stadtlandet helt til venstre og bilde tatt fra Gurskøy eller deromkring? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
JanB Svart 23.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2006 Runde? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.