Trophy Svart 23.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2006 (redigert) Runde? Kan vel ses på bilde nr. 2 som viser et større område, men spørsmålet gjaldt bildet med fyrlykt på bilde 1 og som vises i høyre billedkant på bilde 2. Skulle vel holde med en titt på kartet nå Redigert 23.Februar.2006 av Trophy (see edit history) Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Skipper Worse Svart 23.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2006 Det var fint der nord. Må ha meg en tur opp dit. Satser på å ta det til sommeren! I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
SveinHa Svart 23.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2006 (redigert) ...bildet med fyrlykt på bilde 1Godøy/Alnes? Redigert 23.Februar.2006 av SveinHa (see edit history) Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Trophy Svart 23.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2006 (redigert) Godøy , men ikke Alnes. Tror Alnes fyr ligger på nordvest siden av øya. Dette er Høgstein fyr hvis jeg ikke husker feil. Kartene ligger i båten Redigert 23.Februar.2006 av Trophy (see edit history) Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
SveinHa Svart 23.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2006 Dette er Høgstein fyr hvis jeg ikke husker feil.Hogstein ligger sør/øst på Godøy. Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Trophy Svart 23.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2006 Det var fint der nord. Må ha meg en tur opp dit. Satser på å ta det til sommeren! Du er velkommen. Båtfestivalen starter den 13. juli Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
GeirFrode Svart 7.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 Får holde denne tråden litt varm, vel..... Lenge siden den var framme nå. Noen som kjenner seg igjen?? Link to post
REM Svart 7.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 åsgårdstrand diesel? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
REM Svart 7.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 Noen som kjenner seg igjen??Javisst. Nå kjenner jeg meg igjen. Horten selvfølgelig Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Hebbe Svart 7.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 Hvor er dette da ? Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
GeirFrode Svart 7.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 Javisst. Nå kjenner jeg meg igjen. Horten selvfølgelig Jepp. Det stemmer. Det var ikke vanskeligere. Men bildet er fra 1992. Det var vel det året gjestehavnen åpnet, såvidt jeg kan huske. Er ikke 100 % sikker på det, men det var i hvertfall i den spede starten på havnen. Det har blitt gjort mange forandringer der siden dette bildet ble tatt. Dessuten er det tatt grytidlig en morgen. Så lyset kan virke litt spesielt. Link to post
Fenix Svart 7.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 Det har blitt gjort mange forandringer der siden dette bildet ble tatt. Javisst, blant annet med en fyrlykt på sørsida? Link to post
REM Svart 7.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 Hvor er dette da ?Kapp Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
GeirFrode Svart 7.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 Ja, den og ikke minst hele den kunstige moloen/bølgedemperen. Den er jo helt fraværende på bildet. Havnen var ikke særlig rolig i sønnavind før denne ble anlagt. Det svellet en del der da. + alle bøyene, og muligens en brygge til tror jeg. Link to post
Hebbe Svart 7.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 Kapp Ikke helt riktig det...... Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
REM Svart 7.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 da må det være Nes Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Guest Medusa Svart 7.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 Hvor er dette da ? Er det Ringsaker kirke på babord side? Link to post
Hebbe Svart 8.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2006 da må det være Nes Dette bildet er tatt mot Tignessundet mellom Nes og Helgøya.... Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Gunga Din Svart 14.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2006 att dette er en 'bit bortom Skagen' ser alle men hvor? (även om ni ikke varit her så kansje ni känner igjen den her lilla ön!) under vattenytan er den bare 4m i diameter, o havet tär, så förr eller senare kommer den att falle! S/Y Gunga Din Link to post
Allan E Svart 14.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2006 Grei plass men ikke som forventet. Link to post
Gunga Din Svart 14.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2006 nej, mängder med turister......... S/Y Gunga Din Link to post
Skaaden Svart 14.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2006 Hmm. Bit bortom Skagen. For meg ser det ut som Thailand. Karakteristiske trekk som kjennetegner sør/vestkysten. Phi Phi, fra filmen; The beach? Skaaden Link to post
Gunga Din Svart 14.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2006 Hmm. Bit bortom Skagen. For meg ser det ut som Thailand. Karakteristiske trekk som kjennetegner sør/vestkysten. Phi Phi, fra filmen; The beach? Skaaden Nix.......men film....o du er på rett spor...................... S/Y Gunga Din Link to post
Skipper Worse Svart 14.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2006 James Bond, Dr. No? I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn