ok67 Svart 14.April.2006 Link til dette innlegget Svart 14.April.2006 Hvor er dette? Astor regelen gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
jma001 Svart 14.April.2006 Link til dette innlegget Svart 14.April.2006 Hva menes med at "Astor regelen gjelder"...? Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 14.April.2006 Link til dette innlegget Svart 14.April.2006 Hva menes med at "Astor regelen gjelder"...?De som bor nærmere enn eller har hjemmehavn nærmere enn "ett eller annet nm (husker ikke avstanden)" fra der hvor bildet er tatt kan ikke svare på oppgaven. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 14.April.2006 Link til dette innlegget Svart 14.April.2006 Hva menes med at "Astor regelen gjelder"...?Om du holder til i området der bildet er tatt så holder du fingrene unna tastaturet Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Kjell E Svart 14.April.2006 Link til dette innlegget Svart 14.April.2006 Kommer ikke inn under Astor-regelen, så jeg svarer: Trondhjem. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
ok67 Svart 14.April.2006 Link til dette innlegget Svart 14.April.2006 Kommer ikke inn under Astor-regelen, så jeg svarer: Trondhjem.Det er nok helt riktig, og med gamle Hansten i bakgrunnen så burde det ikke by på så store problemer. Bildet er forøvrig tatt i dag, de fleste båtene ligger fortsatt med burkaen på ser det ut til. Sitér dette innlegget Link to post
jma001 Svart 15.April.2006 Link til dette innlegget Svart 15.April.2006 "Om du holder til i området der bildet er tatt så holder du fingrene unna tastaturet"... Hvilket sted? Sitér dette innlegget Link to post
sammy Svart 17.April.2006 Link til dette innlegget Svart 17.April.2006 Drøbak Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 17.April.2006 Link til dette innlegget Svart 17.April.2006 Noen forslag til dette stedet? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
LarsB Svart 17.April.2006 Link til dette innlegget Svart 17.April.2006 Det må vel være den nedlagte hummerparken på Austre Bokn .......??? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 17.April.2006 Link til dette innlegget Svart 17.April.2006 Det må vel være den nedlagte hummerparken på Austre Bokn .......???Jepp. Humrabrunnen på N.Vågaholmen. Hmmmm... litt for enkelt dette her.... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
jma001 Svart 17.April.2006 Link til dette innlegget Svart 17.April.2006 Nei, dette er IKKE Drøbak. For å gjøre det litt lettere får du samme sted nedenfor i ett enda bedre oversiktsbilde (fugleperspektiv).... Hvilket vakkert sted nordpå kan dette være? Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 17.April.2006 Link til dette innlegget Svart 17.April.2006 Reine i lofoten? Har ikke vært der, men det blir sansynligvis en tur dit etterhvert. Pent bilde Sitér dette innlegget Link to post
jma001 Svart 17.April.2006 Link til dette innlegget Svart 17.April.2006 Reine i lofoten? Har ikke vært der, men det blir sansynligvis en tur dit etterhvert. Pent bilde Ja, Reine i Lofoten er riktig. Var der sist sommer. Sitér dette innlegget Link to post
jma001 Svart 17.April.2006 Link til dette innlegget Svart 17.April.2006 I Vestvågøy (Lofoten) - i det nordlige av Norge - finner man perler som dette. Ha ei god (sommer)-NATT! Sitér dette innlegget Link to post
loffern Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Det så jo ut til å være et utrolig idyllisk sted.... Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Påsken er over,og noen måneder med trange og våte boforhold står for døren og jeg har en ny bro. Karene som bygget denne broen bygget broen over Hundsundet. Hvor er nå det? Man kan, bokstavelig talt, trekke linjer fra eldgammel buskap til god livskvalitet. Åffer det? Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Nøtterøy Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Tror det er sundet mellom Foynland og Husøy, med Kalvetangen i bakgrunnen? Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Tror det er Heter ikke det Myrasundet? Og hva med buskapen og livskvaliteten? Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Suzuki Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg sagt du sto på Helgøya, og så mot Hamar. Skummelt likt egentlig.... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Krapyl Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 hadde jeg ikke visst bedre Hva er det du vet da? Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Nøtterøy Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Heter ikke det Myrasundet? Jo, hvis det er der så stemmer det, men i dag er det sundet grodd helt igjen, men det er snakk om at kommunen skal åpne det igjen. Det med budskapen tok jeg ikke! Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Det med budskapen Buskap, ikke budskap. I dette tilfelle fe. Bildet viser ikke Myrasundet. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Suzuki Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Hva er det du vet da? Ehh -nå er jeg på lovlig tynn is, men trodde liksom ikke du frekventerte Helgøya så veldig mye .. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
REM Svart 18.April.2006 Link til dette innlegget Svart 18.April.2006 Er vi på Fornebulandet/Snarøya. Forne= gamle bu = å bo (buskap) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.