Gunga Din Svart 28.April.2006 Link til dette innlegget Svart 28.April.2006 Hanstholm ?! ser ikke ut som Skagen eller Österby men jag kan givetsvis ta fel.... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Hanstholm er riktig, en orntli' møkkaplass for båtturister.... Frarådes (Ellen Marie ligger innerst ved kaien bak den blå fiskebåten.) M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
pete Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 hvor er dette? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 For meg; Västkustens vakreste og mest idylliske sted. Forutsetter dog at været er bra, en skikkelig griseplass om sørvesten herjer ( hørte jeg spikre fast maling ? ) Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
wave Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 I det lille museet vises bilder fra forna dar at man faktisk drev litt landbruk her ute. Må ha vært litt av en jobb for å hver liter melk fyrvokterens kuer greide på produsere. Sitér dette innlegget Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Ja,nå som sesongen begyner å komme i gang for dere andre her på forumet også. Så prøver vi oss med en liten oppgave ikveld. Hva heter fyrene ? Hvor står jeg og tar bildet ? Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Avmønstret4 Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Tror du står på Bolærne, og fyrene er nærmest fuglehuk, og bak færder fyr Sitér dette innlegget Link to post
Kaba Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Kanskje Torbjørnskjær lengst bak Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Kanskje Torbjørnskjær lengst bakJa det er nok mulig i forhold til retningen.Strømtanken blir vel for langt øst og Færder mer mot syd Sitér dette innlegget Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Fuglehuk og Thorbjørnskjær Skulle passe det. Og ja jeg står på Østre Bolærene Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Nøtterøy Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Dette da? Har passert under en bro, og en Camping plass på babord side! Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 På vei inn i Rossö havn. Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Tja, het det det da???? Må desverre si at jeg ikke husker hva det het, men hvor kom jeg fra, og hvor kommer en ut når en kommer ut i "havet" igjen? Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 (redigert) Du kom fra Strömstad passerte under broen til Saltöen, camping plass på Daftö rett ved broen, kom ut i Kosterfjorden igjen ved St. Klövskär? Redigert 30.April.2006 av pete (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Stemmer det! Kjempefin tur forresten Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Hvor er dette, legg forøvrig merke til den vakre båten. Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Kan det være ytterst i Vestfjorden, rundt Stauper området? Sitér dette innlegget Link to post
Kaba Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Kan det være vest for syd-Koster Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Kaba er i nærheten Sitér dette innlegget Link to post
Kaba Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Kanskje det er mer syd for syd-Koster. Der er det mye å velge i så jeg tipper "Kæringen" Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Feil. Fotografiet er tatt nordøstover. Sitér dette innlegget Link to post
Kaba Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Jeg prøver Arholmen Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Kanskje litt vrien, da det er få opplagte landemerker å se: Ursholmen. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Pete; det er det nesten umulig å se, selv om du sier det. Antar du ligger ganske langt ut for fyrbøterstien, retning nordover ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Enjoy Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Hanstholm er riktig, en orntli' møkkaplass for båtturister.... Frarådes (Ellen Marie ligger innerst ved kaien bak den blå fiskebåten.) M/Y Ellen Marie Takk for at du følger med, har vært litt opptatt. "(Teak davitter legges på badeplattingen din, så kan du se om du kan bruke de)" Enjoy Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.