lano2 Svart 26.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2006 Ja, den ble for lett. Et høstbilde fra hvor ? Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 26.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2006 Er dette i Kirkehamn på Hidra tro ? Det er riktig....i fiskerihavna som ligger til høyre for "gamle havna" når du går innover. Grei plass å ligge når man bare skal ha litt mat før man går videre mot Egersund. Liker godt å gå "innerleia" dette strekket....synes fjellene mellom Hidra og Egersund er fantastiske. Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 26.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2006 Og hvor er dette ? og om du er en fein-shmecker på landskap... hos søta bror.. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Brutus Svart 26.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2006 Jeg prøver meg på en, som også er ganske lett. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 26.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2006 (redigert) Det ene bildet er hvertfall tatt fra en Bavaria, men det gir vel ikke poeng ...? Sukk ! Her er en sørlands-nøtt: ....og en super-enkel: Redigert 26.Juli.2006 av lano2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 26.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2006 Her er en sørlands-nøtt: Nr. 1 - Tømmerstø ? Nr. 2 - Ligner fælt på Skagen. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
lano2 Svart 26.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2006 GeirT , du er godt kjent ! Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 26.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2006 GeirT , du er godt kjent !Har passert forbi Tømmerstø mange ganger da. Og lå på samme sted i Skagen i juni i år.. Det høstbildet, må være innseilinga til Mandal vel... Nua som ligger uti der ? Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
lano2 Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 Du har helt rett. Det er tatt fra piren området ved Sjøsanden i Mandal en oktober-dag. Skikkelig ruskevær. Nå er jeg tom for bilder.... men skal begynne båtferien i morgen...så den som venter.... Sitér dette innlegget Link to post
Ludde30 Svart 6.August.2006 Link til dette innlegget Svart 6.August.2006 Hvor er nå dette? Astor-regelen gjelder. Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Ludde30 Svart 7.August.2006 Link til dette innlegget Svart 7.August.2006 Ingen som tar den ovenfor? Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Ludde30 Svart 7.August.2006 Link til dette innlegget Svart 7.August.2006 Jeg legger inn et hint til, denne gangen sett fra et fugleperspektiv. Bør være noe lettere nå. Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
rattatta Svart 7.August.2006 Link til dette innlegget Svart 7.August.2006 Jeg legger inn et hint til, denne gangen sett fra et fugleperspektiv. Bør være noe lettere nå. Henningsvær Sitér dette innlegget Link to post
rattatta Svart 7.August.2006 Link til dette innlegget Svart 7.August.2006 Hva heter denne? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 8.August.2006 Link til dette innlegget Svart 8.August.2006 Hestmannen, Rødøy (eller ligger den i Lurøy?). Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Ludde30 Svart 8.August.2006 Link til dette innlegget Svart 8.August.2006 Henningsvær Det er selvsagt helt korrekt, rattatta. Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Briggfruen Svart 8.August.2006 Link til dette innlegget Svart 8.August.2006 Tipper Rødøyløva. Briggfruen Sitér dette innlegget Link to post
rattatta Svart 8.August.2006 Link til dette innlegget Svart 8.August.2006 Hestmannen er korrekt. Øya heter Hestmona. Nordsida ligger i Rødøy, sørsida i Lurøy. Dette er er Lurøysida. Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 9.August.2006 Link til dette innlegget Svart 9.August.2006 Hvor kan dette være? Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
JanB Svart 9.August.2006 Link til dette innlegget Svart 9.August.2006 Trur ikkje du har gått så langt heimefrå... Dette må vera den nye brua over Fedafjorden. Er ho opna no, forresten? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
M/B Shanty Svart 10.August.2006 Link til dette innlegget Svart 10.August.2006 Trur ikkje du har gått så langt heimefrå... Dette må vera den nye brua over Fedafjorden. Er ho opna no, forresten? He he, kansje jeg skulle fjernet signaturen min først :-) Jo, det er helt riktig, Den nye broa over Fedafjorden. Skal åpnes i sept. 2006 i følge byggeplanene. Affe Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Sofaseileren Svart 10.August.2006 Link til dette innlegget Svart 10.August.2006 Har forsøkt å scanne noe 30 år gammel film fra et instamatickamera, uten at scanneren helt ville samarbeide. Fant ut at jeg likegodt kunne legge de ut her, for å se om noen kunne dra kjensel på stedet. Om ingen kjenner seg igjen kommer flere kryptiske biledsnutter fra samme område.... Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 10.August.2006 Link til dette innlegget Svart 10.August.2006 Har forsøkt å scanne noe 30 år gammel film fra et instamatickamera, uten at scanneren helt ville samarbeide. Fant ut at jeg likegodt kunne legge de ut her, for å se om noen kunne dra kjensel på stedet. Om ingen kjenner seg igjen kommer flere kryptiske biledsnutter fra samme område....Tja, ligner litt på Åråsbukta, med blindehjemmet på odden? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Walter_S Svart 10.August.2006 Link til dette innlegget Svart 10.August.2006 Området rundt Ormøya i Indre Oslofjord? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Sofaseileren Svart 10.August.2006 Link til dette innlegget Svart 10.August.2006 Området rundt Ormøya i Indre Oslofjord?Helt riktig Walter S! Området mellom ormøya, malmøya og ulvøya. Kalles Paddehavet etter "skilpadda" eller "Padda" den skilpaddeskalllignende øya i midten, der sørfonden slipp og motorverksted holder til. Disse bildene er altså ca 30 år gamle. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.