Gunga Din Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 Her kommer en lite svårare (förhoppningsvis! ) Hvor står denne lilla damen ? Vad er det för en båt ? Vad heter hun ? Vem seglade henne? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 Den står på bakken så vidt jeg kan se. Det er Fisksätras fine lille Havsfidra. "Goodwin". Olle Landsell. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 Den står på bakken så vidt jeg kan se. Det er Fisksätras fine lille Havsfidra. "Goodwin". Olle Landsell. Ett rett, Mulligan -- den står på bakken...... kan tillegge att det er ett stykke skandinavisk sejlhistoria ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Gerhard Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 Her kommer en lite svårare (förhoppningsvis! ) Hvor står denne lilla damen ? Vad er det för en båt ? Vad heter hun ? Vem seglade henne? Jeg så for ikke lenge siden en svenske som seilte en båt alene fra USA og hjem til Sverige. Han hadde bygget den selv, uten så mye erfaring. Jeg forstod at han noen år tidligere hadde seilt den fra Sverige til USA. Er det hans båt ? Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 Nix......... neste ledtråd båten er ikke svensk............ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 båten er ikke svensk............ Og det synes jeg du skal være glad for Båten ser etter min skjeling ut som en gammel engelsk dame Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 Og det synes jeg du skal være glad for Båten ser etter min skjeling ut som en gammel engelsk dame nejda hun er ikke engelsk heller.........hun er byggd noenstans i Skandinavien (o ikke svensk!) ny ledtråd gått jorden runt o er bare 18 fot Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 gått jorden runt o er bare 18 fotda må hun jo være Finsk. Ingen andre er gale nok til å gjøre noe slikt Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 ikke finsk heller det finnes andre 'galne' skandinaver.................... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
baatsman Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 Den er norsk med en norsk gutt på 23 år. Er ikke helt sikker på hva båt,gutt heter. Men skal være på jordomseiling. Stemmer det. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Mulligan Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 Mnja. Finland er ikke Skandinavia. Jeg kunne forsverge det var en Havsfidra. Broman? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 nej o nej varken finsk eller svensk eller norsk........vad återstår da av Skandinavien? (lurer på om det er feil på mine geografikunskaper ) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 (lurer på om det er feil på mine geografikunskaper ) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 enl Wikipedia Skandinavien är ett geografiskt och kulturellt område i norra Europa. Vanligen används termen i kulturell bemärkelse och omfattar då Sverige, XXXX och Norge. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 Nå gør du det jammen lett Gunga. Så klart at det er vår nabo i Vest - ISLAND Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 Island er heller ikke Skandinavia. Så GD er i Danmark. Er du i Aaaaaalborg? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 Jag ger opp , landet er kjennt för sin goda öl........... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 entlingen en man som skj noe......... bra Mulligan ! klart vi er i Danmark..................men ikke AAlborg Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 landet er kjennt för sin goda öl Tjekkia? Det er jo alldeles ikke Skandinavia. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 Jag ger opp , landet er kjennt för sin goda öl...........Jeg tenkte på England jeg - men Usa har jo også godt øl. Danmark ruler gunga. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 enig i att både England o USA har gott öl för att ikke glemme Polen som förmodligen har det beste ölet ....................... men nu er vi noenstans i Danmark Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
baatsman Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 England godt øl: nei. Sorry Mac, den går ikke. Godt Øl det er Norge/Belgia(faktisk en del gode bryggerier der, også kjente Heinicnen). Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Gunga Din Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 vi kjör en lettare i mellomtiden en bru hvor er dette ? (manga har sikkert kjört på brua med bil, kansje ikke så många under med båt! ) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
baatsman Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 Storebeltbrua, men der skal det vel også være togspor. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Gunga Din Svart 11.August.2006 Link til dette innlegget Svart 11.August.2006 nix......... dette er Store Baelt bru.......den gick jag under på veg hjem.... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.