Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Denne er nok litt enklere. Kjempe plass :yesnod::yesnod:

Missingen?

Calluna - lurer på om du ligger oppe ved Håøya - på innsiden av den holme som er tvers av innseilingen til Sandspollen

Den kallesjen du har foran på båten din - ser ut som om du har vinduer foran hele - er den standard kallesje fra Windy? Åssen gikk det med teaken forresten?

Calluna - lurer på om du ligger oppe ved Håøya - på innsiden av den holme som er tvers av innseilingen til Sandspollen

Den kallesjen du har foran på båten din - ser ut som om du har vinduer foran hele - er den standard kallesje fra Windy? Åssen gikk det med teaken forresten?

Neida, mye lenger syd. Se litt på avateren min så ser du litt mer. Det er samme bildet. Hint - du kan skimte en hvit flekk på fjellet ...... :wink:

Kalesjen min er orginal HH som ble byttet i fjor. Den nye er identisk med den orginale.

Vedr. teaken har jeg måttet gå den tunge veien å skjære ut de gamle natene. Ble halvferdig før ferien, men fikk ikke lagt nye nat pga. tidsnød for ferietur. Kjøpte en tepperest på Teppeland og skar til og dekket halve cocpiten for ikke å ødelegge dørken som nå står uten nat. Setter i gang igjen nå med fjerning av resten og nye nat skal være på plass før vinteropplag.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...