Bitteliten Svart 26.August.2006 Link til dette innlegget Svart 26.August.2006 elise skrev: Denne er nok litt enklere. Kjempe plass Missingen? Calluna - lurer på om du ligger oppe ved Håøya - på innsiden av den holme som er tvers av innseilingen til Sandspollen Den kallesjen du har foran på båten din - ser ut som om du har vinduer foran hele - er den standard kallesje fra Windy? Åssen gikk det med teaken forresten? Link to post
Elise Svart 26.August.2006 Link til dette innlegget Svart 26.August.2006 Nei.......Det er ikke i Norge. Link to post
Caluna Svart 27.August.2006 Link til dette innlegget Svart 27.August.2006 Bitteliten skrev: Calluna - lurer på om du ligger oppe ved Håøya - på innsiden av den holme som er tvers av innseilingen til Sandspollen Den kallesjen du har foran på båten din - ser ut som om du har vinduer foran hele - er den standard kallesje fra Windy? Åssen gikk det med teaken forresten? Neida, mye lenger syd. Se litt på avateren min så ser du litt mer. Det er samme bildet. Hint - du kan skimte en hvit flekk på fjellet ...... Kalesjen min er orginal HH som ble byttet i fjor. Den nye er identisk med den orginale. Vedr. teaken har jeg måttet gå den tunge veien å skjære ut de gamle natene. Ble halvferdig før ferien, men fikk ikke lagt nye nat pga. tidsnød for ferietur. Kjøpte en tepperest på Teppeland og skar til og dekket halve cocpiten for ikke å ødelegge dørken som nå står uten nat. Setter i gang igjen nå med fjerning av resten og nye nat skal være på plass før vinteropplag. Link to post
Gerhard Svart 27.August.2006 Link til dette innlegget Svart 27.August.2006 Caluna skrev: Hint - du kan skimte en hvit flekk på fjellet ...... Svenner ? Nei, det kan det ikke være. På Svenner var det ikke lov å legge til på fyrets brygge. Gerhard Link to post
Caluna Svart 27.August.2006 Link til dette innlegget Svart 27.August.2006 Svenner er helt korrekt! Har kontakter i Kystlaget, så én natt går greit etter avtale når skøyta ikke ligger der. Link to post
GeirFrode Svart 27.August.2006 Link til dette innlegget Svart 27.August.2006 elise skrev: Denne er nok litt enklere. Kjempe plass Det minner da unektelig mye om Otterstenarna på Syd-Koster...... Link to post
Elise Svart 27.August.2006 Link til dette innlegget Svart 27.August.2006 Det stemmer veldig bra , vi hadde en kjempe helg der før ferien Link to post
Elise Svart 27.August.2006 Link til dette innlegget Svart 27.August.2006 Hvor er dette, mye besøkt havn. Link to post
Gunga Din Svart 28.August.2006 Link til dette innlegget Svart 28.August.2006 Hvor er dette.....jag vet ikke......ser ut o vare i Ryssland noenstans... fler bilder S/Y Gunga Din Link to post
olpi Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Hvor er dette da? Også en mye besøkt og flott havn.... . Kanskje for enkel? Link to post
Astor Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Båtheisen på bildet til Gunga Din er trolig fra Kina? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 ?????? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Hebbe Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 OLPI skrev: Hvor er dette da? Skjærhalden (???) Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Gunga Din Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Astor skrev: Båtheisen på bildet til Gunga Din er trolig fra Kina?e den fra Kina !!! helt utroligt anlegg vilka dimensjoner(trodde den var fra Ryssland, teksten ser ju russisk ut på bilderna!) S/Y Gunga Din Link to post
Astor Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Mulig det finnes slike i Russland også, men jeg mener å ha lest at Kina innviet en slik for noen år siden. Og her snakker vi om dimensjoner! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
olpi Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Hebbe skrev: Skjærhalden (???) Nei! Litt hjelp: Du er på feil side av fjorden Link to post
Hebbe Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 OLPI skrev: Litt hjelp: Du er på feil side av fjorden I og med at jeg heller ikke er kjent på Vestfoldsia så får andre klemme på med gode svar.... Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Astor Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Er det Havna? Sett nordover? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gunga Din Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Astor skrev: Er det Havna? Sett nordover?nej nej det er vel Verdens Ende eller S/Y Gunga Din Link to post
olpi Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Gunga Din er skarp (som vanlig). Det er på Verdens Ende. Link to post
Gunga Din Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Har en kompis som gifte sig der for ett par år sedan....kände igen sjöbodarna ! S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 OLPI skrev: Gunga Din er skarp (som vanlig). Det er på Verdens Ende.den skulle jeg tatt. Jeg satt og lurte på hvor jeg kjente igjen de lysstolpene fra. Link to post
Gunga Din Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Hvor er dette da mange har passert her.....men har blikken fokusert på noe annet lengre fram.............. S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 lurer på kirken i Fjällbacka - men er ikke helt sikker. Fin kirke uansett Link to post
olpi Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Hakke peiling - er ikke relgiøs. Råtipper på Fjellbakka. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn