olpi Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Fa.... nå var Bitteliten foran meg... Link to post
Bitteliten Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Det er i hvertfall ikke kirka i Västervik - selvom den også er fin Link to post
Gunga Din Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 nej nej .....les vad jag skrev....en liten 'hint'..... S/Y Gunga Din Link to post
NilsPils Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Astor skrev: Båtheisen på bildet til Gunga Din er trolig fra Kina?Jeg holder med Gunga Din og tror ikke den er fra Kina. Båten ser ikke typisk kinesisk ut. Bokstavene bakpå båten er heller ikke kinesiske. Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Gunga Din Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 jag skulle tro att det er någon av de store ryske floderna......men jag vet ikke men det er virkligen imponerande. S/Y Gunga Din Link to post
NilsPils Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Hvor er så disse store slusene? Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Gunga Din Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 att dömme av båttyperne så trur jag dette er Kina...kan det vare Gule floden ?! S/Y Gunga Din Link to post
Skipper Worse Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Sitat kan det vare Gule flodenSer slik ut, etter fargen på vannet i slusen!! I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bitteliten Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Gunga Din skrev: Hvor er dette da mange har passert her.....men har blikken fokusert på noe annet lengre fram.............. Jeg syntes Fjällbacka passet bra jeg. VI pleide å passere her for å se på de toppløse damene på saltbadet litt lenger inne vi - den gang det var moderne å gå uten noe på overkroppen Nei, jeg passer jeg Link to post
NilsPils Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Gunga Din skrev: att dömme av båttyperne så trur jag dette er Kina...kan det vare Gule floden ?!Det er nok Kina, ja. Men ikke den gule floden (selv om det kan se slik ut). Hvor ligger verdens største vannkraftanlegg? Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Astor Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Litt fremsynt, men pytt, jeg skryter ikke av det. Det var Kina, som jeg sa! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Astor skrev: ?????? Hint: Mellom Moss og Smøgen. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
NilsPils Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Astor skrev: Det var Kina, som jeg sa! Den skipsheisen som ble innviet i Kina for noen år siden ligger ved siden av disse slusene. Men det var ikke den skipsheisen som var på bildet til Gunga Din. Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Cato Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 (redigert) Sitat Hint: Mellom Moss og Smøgen. På vei inn til Grebbestad sydfra, ved Små holmerna? Redigert 29.August.2006 av Cato (see edit history) Link to post
Gunga Din Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Ok neste 'hint' syd Soten...........o grön skilt.......nu måste det vare SUPERENKELT !!! S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Astor skrev: Hint: Mellom Moss og Smøgen. den var god. For der er det ikke mange plasser som ligner på dette Men det irriterer meg grenseløst at jeg ikke kjenner igjen stedet. Link to post
Gunga Din Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Astor....kan det vare Hankö noenestans?! S/Y Gunga Din Link to post
Cato Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Kan det være Kungshavn? Link to post
Skipper Worse Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 NilsPils skrev: Det er nok Kina, ja. Men ikke den gule floden (selv om det kan se slik ut).Hvor ligger verdens største vannkraftanlegg? Cato skrev: På vei inn til Grebbestad sydfra, ved Små holmerna? Har visst gått glipp av noe her ... I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Gunga Din Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 (redigert) Cato skrev: Kan det være Kungshavn?Bravo Cato !!!! visste er det Kungshamn eller Gravarne som det hette förr.......... men vad er det alle har i blikken...??? Redigert 29.August.2006 av Gunga Din (see edit history) S/Y Gunga Din Link to post
Astor Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Bitteliten skrev: den var god. For der er det ikke mange plasser som ligner på dette Men det irriterer meg grenseløst at jeg ikke kjenner igjen stedet. Du har passert her, garantert mange ganger. Gunga Din skrev: Astor....kan det vare Hankö noenestans?! No Cato skrev: Kan det være Kungshavn? No Vi er forbi der hver sommer, mange av oss. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Cato Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 (redigert) Alle har vel systemet i sikte når de passerer kirken Redigert 29.August.2006 av Cato (see edit history) Link to post
Gunga Din Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Cato skrev: Alle har vel systemet i sikte når de passerer kirken Just precis........det er därför man ikke ser kirken..... S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 1.September.2006 Link til dette innlegget Svart 1.September.2006 Hvor er dette en ganske enkel.....................litt båtrelatert på slutet.... S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 1.September.2006 Link til dette innlegget Svart 1.September.2006 Det er i hovedstaden til det landskapet som ligger der for å vise svenskene hvordan resten av Europa ser ut. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn