dieseldyret Svart 1.September.2006 Link til dette innlegget Svart 1.September.2006 Malmø turning torso. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 1.September.2006 Link til dette innlegget Svart 1.September.2006 helt rett...båda två..........den var för enkel tydligen Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
oddgeir Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Hvor fant jeg dette merkelige fartøyet? Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
GeirFrode Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Hvor fant jeg dette merkelige fartøyet?I Marstrandsområdet tipper jeg... Ellers så trenger vi flere hint i noen andre saker her synes jeg. Virker som om det har stoppet litt opp. Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Riktig. Den var rask. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
bliss X Svart 3.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Hvor? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Bohus Malmön? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bliss X Svart 3.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Bohus Malmön? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 3.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Denne da Lars? Sitér dette innlegget Link to post
Caluna Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Hvor står jeg her? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Hvor står jeg her?Står du på Bonden på N-koster og ser SW-over? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Caluna Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Du må lenger syd Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Denne da Lars? hej Lasse, eftersom du stellt spm til Lars.....så svarer ikke jag ! (men, kan ikke låta bli, jag tror du er her!)egen hemsida sitter vakt i havna i natt, tror vi har fått den förste "höst-stormen" idag 21m/s, dags o se över förtöjningarna Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
REM Svart 4.September.2006 Link til dette innlegget Svart 4.September.2006 Hvor står jeg her?Står du å ser NW-over mot Alvøen kanskje? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
bliss X Svart 4.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2006 Hei Gunga Det er selvsagt helt riktig. Sitér dette innlegget Link to post
Caluna Svart 4.September.2006 Link til dette innlegget Svart 4.September.2006 Står du å ser NW-over mot Alvøen kanskje? Tips: Jeg er i Sverige, og jeg ser sydover. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 Hvor står jeg her? hej Caluna er ikke sikker, men kan det vara Kalvön vest Havstenssund du er på ??!! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 Hvor fant jeg dette merkelige fartøyet? Hej oddgeir ! dette er Hamnfärjan II ( kallades oxo för Spårvagnen !) som gick mellan Marstransdsön og Koön med elektrisk drift..fram til mitten på 80-talet..... den hade då horisontelle bommer på taket som stack ut ett par meter.... o i färjelägen fanns vertikale bommer....så när den kom in i ett färjeläge så fikk den lading.. har åkt flere turer på den, tror att den var i drift fram til 80-talet...... nu har "färjans vänner" restaurert den o kjör turer runt kring Marstrand med den..... her er en bild på Hamnfärjan I......... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Caluna Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 hej Caluna er ikke sikker, men kan det vara Kalvön vest Havstenssund du er på ??!! Du må lenger syd - en populær uthavn ligger utenfor bildet til høyre Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 Du må lenger syd - en populær uthavn ligger utenfor bildet til høyre Er du Vest av Grundsund, ved Vassholmerne? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
GeirFrode Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 Hvor står jeg her?Gluppö??? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 Smögholmerna? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 håller med GeirFrode...........Gluppö! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Caluna Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 håller med GeirFrode...........Gluppö!Helt korrekt! Står på toppen av Fläskön og tar bilde Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 23.September.2006 Link til dette innlegget Svart 23.September.2006 Jeg kjeder meg noe voldsomt, så jeg spør: Denne bygningen har vel mange av oss brukt til sjømerke. Hva heter den? En nærliggende by har en hovedgate som har har opphavet til sitt navn fra samme kilde som bygningen. Hva heter byen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.