Gunga Din Svart 24.September.2006 Link til dette innlegget Svart 24.September.2006 Jada Mulligan du er rett ute !!! jag kallar den Lönstrup fyr, den er släckt nu för den havnade bak en masse sanddyner Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
nimbuster Svart 24.September.2006 Link til dette innlegget Svart 24.September.2006 Inne i kilen i Merrapanna bruker vi bare bolter i fjellet. Forøvrig fint å hive ut et garn tvers over....da kan det vanke en og annen ørret. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 24.September.2006 Link til dette innlegget Svart 24.September.2006 Er det lov da Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 25.September.2006 Link til dette innlegget Svart 25.September.2006 Ligger ikke du innenfor kjentmannsgrensen da Hulda. Larkollen stemmer - tatt fra havna ved Støtvig hotell. Sist jeg var der var på Russeballet for et par hundre år siden Øya i bakgrunnen er Eldøya. Ei fin uthavn å ligge på svai i. Det gjør nok ikke det. Larkollen er en av de 'greiene' som passeres på utsiden to ganger i året til og fra Strömstad. Jeg har i mange år hatt lyst til å gå i land på Eldøya. Vet noen hva de 'konstruksjonene' inne på øya er? En annen spennende øy er Rauø. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 2.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2006 Hint: Mellom Moss og Smøgen. like før Strømstad? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Front Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Noe av det beste med Båtplassen er å se på sommerbilder. Hvor er disse tatt? Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Det i midten tror jeg er Lyngør fyr. De andre to er jeg ikke sikker på..... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Det nederste minner om Masfjordnes, kanske? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
SveinHa Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Hvor er dette da? Stedet ligger midt i en led jeg ofte går men jeg har likevel (nesten) aldri sett det... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Gnisten Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Denne er enkel ! For å gjøre det litt vanskeligere: Hvilken kai ligger vi til her ? Worse & Co får ikke svare ! Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Front Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Tipper at broen er Nordhordlandsbroen og at kaia er Salhus. Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Tipper at broen er Nordhordlandsbroen og at kaia er Salhus. Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Front Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 GeirFrode har helt rett i at mitt midterste bilde er Lyngør fyr!! Når det gjelder de to andre bildene: Det øverste er fra en av Vestlandets fremste idyller. Det nederste er tatt fra bilfergen. Et (ganske?) kjent hotell midt på bildet. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Det øverste "Front" bildet kan være Espevær. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Front Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Espevær er helt korrekt! Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Bildet med hotellet, er det fra Utbjoa ? Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Front Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Bildet med hotellet, er det fra Utbjoa ? Niks. Ikke Utbjoa. Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 (redigert) Dette virka kjent, utan at eg heilt veit kvifor. Har på følelsen at det er ein ferjekai i nærleiken ... . Ligg det i Sogn og Fjordane ein eller anna plass kanskje? Redigert 20.Oktober.2006 av Sinten (see edit history) Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Skipper Worse Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Etter en del vrenging av de små grå kom jeg frem til at det må være Utne i Hardanger. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Vanisian Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Dette virka kjent, utan at eg heilt veit kvifor. Har på følelsen at det er ein ferjekai i nærleiken ... . Ligg det i Sogn og Fjordane ein eller anna plass kanskje? Hei. Dette er nok frå ditt heimfylke Sinten, nemelig Utne Steinar Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Sjølvsagt . Sa jo det skulle vere ein ferjekai der ein eller anna plass Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Front Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Gratulerer Worse, Utne er helt riktig! Sitér dette innlegget Link to post
Front Svart 20.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2006 Gratulerer Worse, Utne er helt riktig! Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 22.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2006 Ingen som våger seg på denne? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Skipper Worse Svart 22.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2006 En stake. Et falleferdig naust. En rullesteinsstrand. En gressbakke. Sorry, men dette kan jo være på baksiden av annen hver holme hele kysten rundt ... Man må nok ha et hint eller fem, SveinHa. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.