Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Halsvika?

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
den viktigste mannen på stedet heter Knut. Broren heter Lars. Han var den viktigste på stedet tidligere.
Og jeg som trodde at Lars alltid var viktigst? Men denne oppgaven var vrien, og da det ikke er noen offisielle regler som sier at en ikke kan ha to spørsmål om "hvor er dette er" samtidig, kommer jeg med et spørsmål til. Hvor er dette fra? (mellom Gøteborg og Trondhjem).

fjord.jpg

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Men Lars da, dette var ikke pent gjort. :cryin: Ikke er det gitt at bildet ditt er fra Vestlandet og ikke er forrige gåte løst heller. Det var akkurat slikt tull som dette jeg ville unngå med å starte en egen tråd!! :sad:
Johhhoo, litt sår nå?

Riktignok har jeg båten liggende i Oslofjorden, men jeg kan jo legge ut bilder fra nordvestlandet (hvor mitt bilde er fra) for det. Ditt bilde er jo fra et litt spesiellt og ikke vanlig sted for alle, men mitt bilde er jo fra en gjestehavn som jo kanskje andre enn spesiellt interesserte kan finne frem til? Her et bilde fra kaien og butikken:

butikken.jpg

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hmm...det er tydelig at mr worse ønsker å styre denne tråden selv, uten innblanding fra andre.
Nei, det får da være måte på, men litt struktur er neppe for mye forlangt, er det?

Hvorfor Møre og Romsdal "under tvil"? Her er det vel enten eller eller,?

Skulle kanskje ha satt en :wink: akkurat der ... det var spøkefullt ment.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Møre og Romsdal er nok litt for langt nord for Worse, men jeg gir meg ikke, bildet under er også fra denne landsdelen, men som forrige bilde, hvor?

porche.jpg

Lars H.

Hva er det neste, Lars H, bemerkninger om skibsraadet eller været?
Ja, vær bare ikke for sikker du, jeg har riktignok ikke meldt været i tråder om skipsrådet (rapporterte i stedet fra min halsesyke for å markere at diskusjonen var helt på viddene), men jeg har så absolutt mine positive meninger om det gode arbeidet rådet gjør.

Vet du forresten hvor dette bildet er fra?

rig.jpg

Og fra samme stedet, hva i all verden er dette for noe??

heis.jpg

Lars H.

Ja, vær bare ikke for sikker du, jeg har riktignok ikke meldt været i tråder om skipsrådet (rapporterte i stedet fra min halsesyke for å markere at diskusjonen var helt på viddene), men jeg har så absolutt mine positive meninger om det gode arbeidet rådet gjør.

Vet du forresten hvor dette bildet er fra?

rig.jpg

Og fra samme stedet, hva i all verden er dette for noe??

heis.jpg

Lars H.

Båtvinsj drevet av regnvann............. :flag:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...