Cutty Sark Svart 27.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2006 Uten RV 57 hadde jeg aldri gjettet på Rutledal. Må være en lokal oase du har funnet. Du skal i alle fall ikke langt unna før det kun er forblåste knauser......... Var overbevist om at det var lengre inne! Ja, ja. Sitér dette innlegget Link to post
sumo Svart 27.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2006 Her kommer en til, stor båt i trang fjord. RV 57 har aldri vært her... Sitér dette innlegget Link to post
Cutty Sark Svart 27.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2006 Kan du få et glimt av E16 innerst inne? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Her kommer en til, stor båt i trang fjord. RV 57 har aldri vært her... Flåm ? Sitér dette innlegget Link to post
sumo Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Stemmer, hipp hipp! Bildet er tatt fra Flåm og utover fjorden Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Og hvor er dette? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 er Stena Jutlandica Stemmer det. La til og med ut callsign, SEAN, uten at noen reagerte. Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Noen som kjenner igjen hvor dette er? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Mens vi venter på svaret på ovenstående prøver jeg denne: Strømtangen Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Nordsiden av Korsfjorden, helt ute, Tekslo utenfor venstre bildekant? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Lørdagens nøtt: Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Nordsiden av Korsfjorden, helt ute, Tekslo utenfor venstre bildekant? Nope. Men du er ikke veldig langt unna. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Det er jo minst 8-10 år siden jeg hadde båten innerst i oslofjorden og tøffa rundt i de områder. Den gang kunne jeg holme-navnene ganske bra, nå er jeg mer usikker. Men jeg mener at Borøya var en av øyene med fjellformasjoner som vist på bildet. Imidlertid husker jeg også at andre (noen få?) holmer var av samme type. Så jeg er slett ikke sikker... Helt riktig. Snekka tøffer gjennom det vesle sundet nord for Borøya. :flag Strømtangen Helt korrekt. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Hvor er dette? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mulligan Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Vackersten Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Her er e nøtt.... Hvor der dette? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Vackersten Helt riktig. Vi er på vei inn til Havstensund. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Her er e nøtt....Hvor der dette? Er det Halden? Ligner mye på kollen i bakgrunnen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Skipper Worse Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Vi må få et hint, S/Y Cleopatra. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
olpi Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Riktig Astor! Ble ikke noen nøtt jo Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 (redigert) Er det noen som kjenner seg igjen her? Redigert 28.Oktober.2006 av Arnstein (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Espen C Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Er det noen som kjenner seg igjen her? Tror du har glemt bilde Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Tror du har glemt bilde Nei, men bildet ble litt uskarpt. Har redusert fra 3 Mb til <50 kb. Skulle tro skarpheten skulle holde seg. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Baywatch Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 (redigert) Bildet er tatt fra en populær fiskeplass vinterstid. midt i bildet finnes innløpet til en stor våg, med fiske- , stein og asfaltindustri. Redigert 28.Oktober.2006 av S/Y Cleopatra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mekkaren Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Kan se ut som bildet er tatt i korsfjorden, man ser mot skogsvåg og har lerøy bak seg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.