Arnstein Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Kan det være Tingholmen til venstre på bildet? Nei, vi er på østlandet. En mye omtalt plass her på forumet. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
JanB Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Prøver ein ny: Kva ser me inn mot her? Kjent plass, ikkje minst i kulturell samanheng... Bildet er tatt ein fin ettermiddag/kveld denne månaden. Bildet er tatt med mobil, så det blir sparsomt med detaljar... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Gunga Din Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Svaret er absolutt feil. Skjekket i GPS. Man må lenger sør. Stikkord uke 24 - 2006. Hankö ?! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Jawik Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Hankö ?! Feil Gunga Din. Solen går ned i ? Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Skipper Worse Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Mosterhamn, kanske, men janb vi har en annen tidligere nøtt uoppgjort ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Gunga Din Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 du lurade mig med din uke 24, = watski twostar trodde du låg strax nord bensinstasjon i Hankö mener du vi skall over fjorden? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
JanB Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 (redigert) Mosterhamn, kanske Rett. Var denne så lett, altså...? Redigert 29.Oktober.2006 av janb (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Jawik Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 du lurade mig med din uke 24, = watski twostar trodde du låg strax nord bensinstasjon i Hankö mener du vi skall over fjorden? Uke 24 2006 var en stor dag / uke for BP. Twostar kolliderte med en annen regatta. Stikkord Solen går ned i .... ? Og lagunen er norges vakreste arena spør du meg Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Skipper Worse Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Det er brofast ja.Bildet er tatt mot nord Det må nok til litt flere hint. Jeg kan forestille meg at dette er i Sogn & Fjordane, ikke fori jeg har peiling på hvor det er, men landskapet ... Rett.Var denne så lett, altså...? Tja. Du kom jo nettopp den veien med nyebåten. Så har vi retningen mot solen. Fjellet i bakgrunnen. "Kulturell" ... ikke mange steder i Hordaland i så fall og Kollevåg (Lost Weekend) tviler jeg på at du ville gi en slik betegnelse Kan så vidt skimte nogle huser der inne. Da er i grunnen konklusjonen lett å trekke... Men sikker var jeg ikke, langt derifra. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Mini Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Indre havn i Horten? Eiken? Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Indre havn i Horten? Eiken? Riktig mini. Er det ikke Norges fineste lagune så vet ikke jeg. Hortentreffet må ha vært nokså vått siden deltagerne ikke kjente seg igjen. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Frøken Fryd Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Det må nok til litt flere hint. Jeg kan forestille meg at dette er i Sogn & Fjordane, ikke fori jeg har peiling på hvor det er, men landskapet ... En time fra Vågen med en planende båt, og som de fleste har skjønt skal vi nordover. Jeg er fristet til å fortelle om fortet like unna men da blir det jo for enkelt Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Feil Gunga Din. Solen går ned i ? Riktig mini. Er det ikke Norges fineste lagune så vet ikke jeg. Hortentreffet må ha vært nokså vått siden deltagerne ikke kjente seg igjen. pinsamt...........tyckte solen lyste på oss hele natten....det var ivarjefall lyst när vi gick o la oss...... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
o.b.lix Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 (redigert) En time fra Vågen med en planende båt, og som de fleste har skjønt skal vi nordover. Jeg er fristet til å fortelle om fortet like unna men da blir det jo for enkelt Herdla??? Virke ikkje heilt logisk, men... Redigert: Husebø stemmer bedre, men... Redigert 29.Oktober.2006 av o.b.lix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Herdla??? Virke ikkje heilt logisk, men... Du er ikke på riktig øy Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Du er ikke på riktig øy Husebø??? Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 "Du skal inta sova bort somarnatten ho er for ljus til det" Og nu går jeg til Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Frøken Fryd Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Husebø??? til deg på jolebordet Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 "Kulturell" ... ikke mange steder i Hordaland i så fall og Kollevåg (Lost Weekend) tviler jeg på at du ville gi en slik betegnelse Mye god kultur på Lost weekend - drikkekultur Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Noen som har vært her i sommer ? Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Ja, Vassøy bunkring på Vassøy i Stavanger Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Lengre nord Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Jeg sa også "Vassøy" høyt og tydelig til meg selv med en gang jeg så bildet; det var da fryktelig likt? En annen sak, Hanssae, hva er det som stikker opp i nedre bildekant, innenfor plexi-skjermen din? Er du Star-Wars fan, og har din egen R2D2 på flyvebrigden? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
hanssae Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Det er mitt kjære Plastimo kompass med Forøvrig så synest jeg også at det minner om Vassøy , så vi kan kalle det et lurespørsmål Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 ??? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.