Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

du lurade mig med din uke 24, = watski twostar trodde du låg strax nord bensinstasjon i Hankö

mener du vi skall over fjorden?

Uke 24 2006 var en stor dag / uke for BP. Twostar kolliderte med en annen regatta. Stikkord Solen går ned i .... ? Og lagunen er norges vakreste arena spør du meg :smiley:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Det er brofast ja.

Bildet er tatt mot nord

Det må nok til litt flere hint. Jeg kan forestille meg at dette er i Sogn & Fjordane, ikke fori jeg har peiling på hvor det er, men landskapet ...

Rett.

Var denne så lett, altså...?

Tja. Du kom jo nettopp den veien med nyebåten. Så har vi retningen mot solen. Fjellet i bakgrunnen. "Kulturell" ... ikke mange steder i Hordaland i så fall og Kollevåg (Lost Weekend) tviler jeg på at du ville gi en slik betegnelse :lol: Kan så vidt skimte nogle huser der inne. Da er i grunnen konklusjonen lett å trekke... Men sikker var jeg ikke, langt derifra.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Jeg sa også "Vassøy" høyt og tydelig til meg selv med en gang jeg så bildet; det var da fryktelig likt?

En annen sak, Hanssae, hva er det som stikker opp i nedre bildekant, innenfor plexi-skjermen din? Er du Star-Wars fan, og har din egen R2D2 på flyvebrigden? :lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...