PIPaulsen Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Det der må da være ytterst i innløpet "neset" i Skudeneshavn ?? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
nikita Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Må være Eiken,Hortentreffet . Nikita. Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Korrekt Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Må være Eiken,Hortentreffet .Nikita. Bra Paul! Jeg gikk i fella på den forrige. Prøvde meg på et spark tilbake. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sinten Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Ok, Sinten, ser poenget, føler meg truffet , skal ikke gjøre det mer! Var ikkje meininga å la det gå utover deg, var meint som ein påminnelse til alle saman. Men så vitt eg ser er det no fult "lovelig" å legg ut bilde Så kor er dette? For enkelt? Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Bergen Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Modalen ?? Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 For enkel altså ... Ja, Modalen er heilt rett. Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Mix Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Det var da ikke vanskelig i det hele tatt. modalen2.jpg var jo filnavnet ditt. Sitér dette innlegget Link to post
PIPaulsen Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Hvorhen er dette da ? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Bergen Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 modalen2.jpg var jo filnavnet ditt. Men helt ærlig- jeg sjekket ikke denne. Har heller aldri vært i Modalen men har sett bilder derifra tidligere og kjent igjen bryggeområdet ut i fra dette. Mon tro om de ikke har en form for festival her inne en gang i året Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 (redigert) Jodå, er ein slags festival der kvart år med veteran-båtar, bussar og bilar. Oster har vel vore fast "deltakar" der kvart år sia den vart pussa opp, trur eg. Men ærlig tal, å sjekke filnamn må vel reknast som juks Redigert 31.Oktober.2006 av Sinten (see edit history) Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Astor Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 ??? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Espen C Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Kan det være den innerste "elva" i Halden? Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Son-elva At-le Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Oppe ved Ørje sluser Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Skipper Worse Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 # 209, er det Feøy/Føyno? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Astor Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Son-elva At-le Bra At-le! Det er Hølenelva eller Hønsjælva som de innfødte sier. Koslig gammelt btrebåtbyggeri med lange tradisjoner. Tror det er nedlagt nå. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
PIPaulsen Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Stemmer, det er Feøy, bildet er tatt fra Bedehuset mot "Feøy Brygge" og "Slåttholmen" Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Frøken Fryd Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 (redigert) Ny nøtt (jeg var bare nøtt ;-) Hvor er vi nå? Ett hint skal dere få: Stråhatten ligger klar Redigert 30.Oktober.2006 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Bare gjetter, er du på vei til Bergen, sånn omtrent akkurat passert Kvarven på SB?? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Bare gjetter, er du på vei til Bergen, sånn omtrent akkurat passert Kvarven på SB?? Skulle aldri gitt hintet om stråhatten, på vei til Zachen her ja Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 (redigert) Å nei du, det var ikke hatten, for det poenget har nok gått meg hus forbi. Det var heller "landskapet" i kombinasjon med heading som gjorde utslaget. Man har jo selv vært ute i det område på mørke netter og under andre usiktbare forhold, vet De. Så får man snike inn neste: Redigert 30.Oktober.2006 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
frank_berger Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 (redigert) Er det noen som har sett dette fyret?Dette er ikke oppservert fra båten Redigert 30.Oktober.2006 av frank_berger (see edit history) Sitér dette innlegget Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Espen C Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 Er det noen som har sett dette fyret?Dette er ikke oppservert fra båten Du har nok glemt bilde Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2006 (redigert) Kan det være der fergen kommer inn kinsarvik tror jeg det heter Redigert 30.Oktober.2006 av Espentc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.