Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Ja ja. En av de andre fjordene der inne, da. :lol: Veafjorden eller Mofjorden? En eller annen plass på vei rundt Osterøy, i alle fall.

Veafjorden er rett. :flag:

Kan de ikke bare kalle hele vollgraven for osterfjorden da?!?

:discuss:

Då kan me jo ikkje ha sånne gåter som dette her :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Nei bildet er tatt cirka 0930 idag på tur ut til skorpen for å gjøre sikkring på byggearbeider som er satt stille for vinteren

Redigert av jonkare (see edit history)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Ser at Møre og Romsdal, under tvil, får være med i det gode Vestlandske selskap .... La all tvil fare, vi er Nordvestlendinger. Hva er eventuelt alternativet? Trøndere? Nei og nei! Dette bildet er altså fra Møre og Romsdal, så det er klart, men hvor er det fra? Og hvilken farkost er dette?

Kopi_av_Bildet_038.jpg

Trur dette er fra Herøy Gard, Nautøya i Herøy Kommune.

Båten heter Anna Olava

Redigert av GAS (see edit history)

I sommerbilder-tråden har jeg lagt ut et bilde, med oppfordring om å finne ut hvor det er, men flytter bildet over hit, hvor det naturlig hører hjemme.

Hvor ligger båten vår nå ?

124-2498_IMG.JPG

Der er såpass lite som kan gi avsløringer i bakgrunn, så jeg kan nevne at det er i Grimstad..........

Perlen er en ekte båtmann!

Beklager men nei. Medgått levetid er langt høyere på land enn på vannet, likeså har jeg beklagligvis ikke hatt tid til å ha noe særlig til turer i høst. Ergo er jeg p.t. mere landkrabbe.

Men det å ha mulighet til turer på vinteren er en betryggelse.

Nå om det, beklager avsporingen i tråden.....

Mulligan. Du får flytte hit. Til og med den strenge vinteren vi hadde sist vinter påførte ikke oss noe is :-)

Hvor kan dette være da mon tro.. det er nok flere som burde dra kjensel på bygget i bakrgrunnen

0.jpg

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Pigerne på bruen blev malet der.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...