hanssae Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 Så er det "på'an igjen": Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Front Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 Jeg tillater meg en liten vri: Hvor kommer dette (dessverre) til å være: Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 Bakkasund Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 Mnjaaaaaa ... er du nå helt sikker på det, da? Det KAN jo være en lure-gåte ... ?? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
sailor Svart 5.November.2006 Link til dette innlegget Svart 5.November.2006 Dette da ?? Vestnes? Mot Tresfjorden? Sitér dette innlegget Link to post
Kaba Svart 5.November.2006 Link til dette innlegget Svart 5.November.2006 Kan det være fra Son Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 5.November.2006 Link til dette innlegget Svart 5.November.2006 Gamle Son Marina ? - men dette er en tegning. Virkeligheten kan nok bli verre. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 5.November.2006 Link til dette innlegget Svart 5.November.2006 Et yndig sted med tilgang til ferskvann fra brønn: (to karakteristiske kjennetegn) Flotte naturopplevelser. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y EIMY Svart 5.November.2006 Link til dette innlegget Svart 5.November.2006 Sitér dette innlegget Link to post
Front Svart 5.November.2006 Link til dette innlegget Svart 5.November.2006 Kan det være fra Son Son er jo helt riktig. Jeg kan ikke forstå hvordan man kan få tillatelse til å bygge noe slikt i strandkanten. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 5.November.2006 Link til dette innlegget Svart 5.November.2006 På selve stranden har jeg nok hvert men aldri på dønnamannen det glimtet ikke til før du kom med høyden, men si meg skorpo burde jeg vite hvem du er?? Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
FENRIKSEN Svart 5.November.2006 Link til dette innlegget Svart 5.November.2006 Om https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=25490&st=300 Worse har igjen rett. Både med Bårdsundet og Tysnes rundt. Fyret langt ute i havet er Slåtterøy, fergen er Halhjem-Sandvikvåg. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 5.November.2006 Link til dette innlegget Svart 5.November.2006 Flotte naturopplevelser. Vederøyene? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 5.November.2006 Link til dette innlegget Svart 5.November.2006 Hvor er dette? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
roesok Svart 5.November.2006 Link til dette innlegget Svart 5.November.2006 Men hvilken fin plass er dette? Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Suzuki Svart 5.November.2006 Link til dette innlegget Svart 5.November.2006 #482: Ursholmen. Väderøorna har ikke fyrtårn. Ursholmen ble kjent for sine karakterisktiske dobbeltfyr. Det ene synes såvidt i bakgrunnen som et ribbet tårn. Det andre fyret lever den dag i dag..( til V på bildet ) Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Lars H. Svart 5.November.2006 Link til dette innlegget Svart 5.November.2006 Son er jo helt riktig. Jeg kan ikke forstå hvordan man kan få tillatelse til å bygge noe slikt i strandkanten.Og ennå værre inne i selve Son, bildet er fra sist vår. Nå er bygningene adskillig høyere og snart ferdig! Son Marina (det var forresten der jeg kjøpte Trudelutt for 19 år siden) var vel heller egentlig ikke så vakker heller. Men et lite spørsmål, hvor har du bildet fra? Har du en link til mer info om byggeplanene? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
GeirFrode Svart 5.November.2006 Link til dette innlegget Svart 5.November.2006 Men et lite spørsmål, hvor har du bildet fra? Har du en link til mer info om byggeplanene?Lars H. Sitter akkurat og leser om dette nå i Moss avis Sitér dette innlegget Link to post
Front Svart 5.November.2006 Link til dette innlegget Svart 5.November.2006 Men et lite spørsmål, hvor har du bildet fra? Har du en link til mer info om byggeplanene? Lars H. Bildet hentet jeg fra Finn.no. Dessverre vet jeg ikke noe mer enn det som står der. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Legger ut en å tenke på i helgen. Hvor er vi hen? Hva er fartøyet lastet med? Hva heter fartøyet? Hvor kommer det fra? Klarer dere denne, står det godt til her på BP. For ordens skyld, bildet er fra Tønsbergs Blad midt i Mai 1945. Prøver meg igjen, og opplyser at fartøyet er lastet med matvarer. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Apelsiner ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Mnei. Det ble rapportert at lasten bl. a. bestod av. -19 nyslaktede griser. -4 kalver. -1 okse. -12000 egg. -470 digre rugbrød. -4 tonn poteter og gulrøtter. -200 kg. meierismør. -700 kg. levende rødspette. og masse annet. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 (redigert) Er det kanskje "Gjøa" ved kai i Vollen, som gjøres klar for en av Amundsens polekspedisjoner? Isåfall skal der vel snart serveres "Biff ala' Lindstrøm" Redigert 6.November.2006 av rem (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
skibsplast ohoi Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Siden trådstarter ikke har protestert på bilder tatt av en reservenordlending prøver jeg med et nytt bilde. Hint: Terskelfjord. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.